#2 af FruT (slettet)
YES
Du læser en tråd i debat > vægttabFruT (slettet)
re: YES
Det er bare SUPER flot! Det giver kæmpe motivation når man ser vægten går ned ad. Ønsker dig alt mulig held og lykke med at tabe dig :-)
18 år15. marts 2006 kl. 09:27
annap (slettet)
re: re: YES
Helt enig. Superflot tangplante. Og det er fint at sætte sig store mål. Du har god grund til at være stolt. 1 kg om ugen kan godt lade sig gøre. Nogen vil måske sige til dig, at 1 kg om ugen virkelig er for meget, og det går jo hurtigt i starten og bla bla bla. Lyt til dig selv, og ikke til dem. Og du kan sagtens fokusere ved at sige 17 kilo på 17 uger.
Når du nogle gange føler dig fristet, ja så hjælper det, som Asta Elise gør. Tænke på dig selv som slank og lækker. Så er fristelserne pludselig ikke så spændende mere, for de er jo en forhindring mod dit mål, ikke!
Igen - flot flot
Knus Anna
Når du nogle gange føler dig fristet, ja så hjælper det, som Asta Elise gør. Tænke på dig selv som slank og lækker. Så er fristelserne pludselig ikke så spændende mere, for de er jo en forhindring mod dit mål, ikke!
Igen - flot flot
Knus Anna
18 år15. marts 2006 kl. 09:48
Kirsten P (slettet)
re: re: re: YES
skide godt gået. Du har nu også virket meget målbevidst og sikker, bliv ved med det.
18 år15. marts 2006 kl. 12:47
Asta Elise (slettet)
Tillykke Tangplante!
18 år15. marts 2006 kl. 13:30
Fifmikkel (slettet)
Det er da mega flot gået!! Et stort tillykke og klap på skulderen fra mig *ss*
18 år15. marts 2006 kl. 13:45
Muldebeerg
re: re: YES
Hej Tangplante!
Også et tillykke til dig fra mig med det tabte kg. Det er super dejligt og ikke mindst motiverende, når det går i den rigtige retning, ikke sandt.
Klø du bare på, så skal du nok nå dit mål..
Knus fra Mulde
Også et tillykke til dig fra mig med det tabte kg. Det er super dejligt og ikke mindst motiverende, når det går i den rigtige retning, ikke sandt.
Klø du bare på, så skal du nok nå dit mål..
Knus fra Mulde
18 år15. marts 2006 kl. 22:17
- og vi var endda til 50 års fødselsdag fredag (hvor jeg spiste dessert...), pizza fik vi lørdag aften (vi var i byen - ikke mit initiativ) og igen fødselsdag søndag!
Så jeg er MEGET stolt!
Asta Elise - jeg går egentlig også lidt og tænker 18 kg på 18 uger, det hjælper mig til at holde fokus (nu hedder det vel så 17 kg på 17 uger!). Måske jeg skulle gå over til noget lidt mere: Jeg vil være slank - agtigt?