#2 af FruT (slettet)
logbog tirsdag
Du læser en tråd i debat > vægttabFruT (slettet)
re: logbog tirsdag
Puha - det er et noget stramt program du holder. Hvordan går det med at holde det? Jeg ønsker dig det bedste med dit vægttab :-)
18 år15. marts 2006 kl. 06:58
annap (slettet)
re: re: logbog tirsdag
Hej Kirsten
Jeg vil give Jørgensen ret. Sikke et program for tirsdag. Flot at du nåede al den motion.
Jeg synes måske, du burde overveje, om det er en god idé at gå sulten i seng. Jeg ved fra mig selv, at det giver en bedre nattesøvn, hvis jeg er mæt, når jeg lægger mig til at sove, og jeg falder også hurtigere i søvn. Kunne et stykke frugt til natmad ikke gøre det for dig?
Anna
Jeg vil give Jørgensen ret. Sikke et program for tirsdag. Flot at du nåede al den motion.
Jeg synes måske, du burde overveje, om det er en god idé at gå sulten i seng. Jeg ved fra mig selv, at det giver en bedre nattesøvn, hvis jeg er mæt, når jeg lægger mig til at sove, og jeg falder også hurtigere i søvn. Kunne et stykke frugt til natmad ikke gøre det for dig?
Anna
18 år15. marts 2006 kl. 09:51
Kirsten P (slettet)
re: re: re: logbog tirsdag
Nej selvfølgelig er det ikke en god ide at gå sulten i seng, men jeg sov nu udmærket.
Det der med at holde det går faktisk bedst når jeg skriver logbog. så denne gang bliver jeg ved mere end en uge.Det at skal stå til regnskab gør åbenbart noget ved mig.
Nu skrev jeg heller ikke logbog over lørdagen, da var jeg på Mcdonalds
Det der med at holde det går faktisk bedst når jeg skriver logbog. så denne gang bliver jeg ved mere end en uge.Det at skal stå til regnskab gør åbenbart noget ved mig.
Nu skrev jeg heller ikke logbog over lørdagen, da var jeg på Mcdonalds
18 år15. marts 2006 kl. 12:45
Asta Elise (slettet)
re: logbog tirsdag
Astas tirsdag:
En god slankedag, kom til at spise lidt for meget brød om eftermiddagen, men reddede det ved at få grøntsagssuppe til aften.
PS til Kirsten
Jeg synes også du gør det godt med kun 1400 kalorier.
En god slankedag, kom til at spise lidt for meget brød om eftermiddagen, men reddede det ved at få grøntsagssuppe til aften.
PS til Kirsten
Jeg synes også du gør det godt med kun 1400 kalorier.
18 år15. marts 2006 kl. 13:25
mad:
hindbær med cheasy yoghurt med vanille, musli og hasselnødder
½ advocado med rejer
45 g rugbrød med skinke
gulerødder
½ stk. rugbrød med spejlæg (spejlet uden brug af fedtstof)
½ stk. rugbrød med salt kød
yoghurt med vanillesmag
en lille håndfuld rosiner
1 appelsin
motion:
styrketræning inden stavgang. i dag skulle vi gå uden instruktør og var derfor ikke afhængig af at skulle være hjemme til bestemt tid så det endte med vi gik 7 kvarter.
Selvføgelig var der ingen idag der havde skridttæller på.
Nu vil jeg gå i seng. Sulten.