5 kilo vægtab (ny til det her)

Du læser en tråd i debat > vægttab

5 kilo vægtab (ny til det her)
Hej :) jeg er ny herinde og vil lige præsentere mig selv osv.

Altså først, jeg vejer cirka 59-60 kilo og er 162 cm høj kraftigt bygget tennager (man kan se mine hofteben meget tydligt, og lidt ribbene uden at trække maven ind osv.). Mit største ønske er at komme ned på 55 kilo. Mit første mål her inde er at se om jeg kan komme ned på 57 kilo på en måned. Tror i jeg kan det?
Jeg dyrker relgmæssig sport, meget forskelligt hvad jeg får dyrket. (men begynder snart til 2 gange tennis og ugen).
Jeg er lige begyndt i dag med at tælle kalorier, og jeg havde cirka underskud på omkring 1100 kalorier.
Jeg spiser sundt(stort set). Spiser hver dag morgenmad, formiddagsmad, frokost, eftermiddagsmad, aftensmad og sent lille aftenmåltid. Springer stort set aldrig et måltid over da det er lidt forbudt for mig, da jeg er diabetiker type 1.

nå men glæder mig rigtig meget til at komme igang vægtabet :).

14 år9. april 2010 kl. 23:52
re: 5 kilo vægtab (ny til det her)
Det lyder da meget realistisk, synes jeg, med at nå 2-3 kg på 1 måned.

Velkommen til og held og lykke med vægttabet :-)
14 år10. april 2010 kl. 15:32
Synes også det er meget realistisk med de 2-3 kg om måneden. De sidste 5 kg sidder nemlig altid meget godt fast især hvis du ikke er overvægtig.

Vores situation minder faktisk ret meget om hinanden. Jeg er også teenager, er 164 høj, vejer 59 kg og vil gerne komme ned på 55 kg!

Vi skal nok klare det! :-) Held og lykke
14 år10. april 2010 kl. 20:51
så kan vi jo støtte hinanden lidt ;).

Jeg er rigtig glad i dag. Til morgenmad sad hele familien og spise kage og rundstykker, mens jeg takkede nej og spiste istedet 2 grov knækbrød.
14 år11. april 2010 kl. 00:14

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });