#1 af bruger slettet
torsdagsvejning uge 15
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
torsdagsvejning uge 15
her siger den -1,4 kg , men så følger jeg også suppekuren delvist. Ikke strengent, men nogenlunde. Er i gang med dag fire. Ikke som ekstremt vægttabsmulighed, men som et sprak igang efter stilstand samt en kold tyrker til min sukkerafhængighed.
14 år8. april 2010 kl. 14:18
TinaR (slettet)
re: torsdagsvejning uge 15
Flot!!!
Og godt, at du er opmærksom på, at suppekuren ikke er løsningen på alt ;o)
Selv har jeg smidt 2,1 kg siden mandag - er gået fra 92,8 til 90,7 - skønt skønt!
Har i en periode været næsten væk fra den sunde livsstil og i påsken tænkte jeg slet ikke over hvad jeg spiste.
Nu er jeg på vognen igen og det går strygende - også selvom manden har arbejdet aften i denne uge og jeg derfor ikke har haft mulighed for noget særlig motion (fuldtidsarbejde og 3 børn!)
For 2 år siden var jeg på 117 kg efter 3 graviditeter indenfor 5 år. Tog et ordentlig ryk i løbet af kort tid og siden har det stået stille, men NU skal det være!
Hep hep
Tina
Og godt, at du er opmærksom på, at suppekuren ikke er løsningen på alt ;o)
Selv har jeg smidt 2,1 kg siden mandag - er gået fra 92,8 til 90,7 - skønt skønt!
Har i en periode været næsten væk fra den sunde livsstil og i påsken tænkte jeg slet ikke over hvad jeg spiste.
Nu er jeg på vognen igen og det går strygende - også selvom manden har arbejdet aften i denne uge og jeg derfor ikke har haft mulighed for noget særlig motion (fuldtidsarbejde og 3 børn!)
For 2 år siden var jeg på 117 kg efter 3 graviditeter indenfor 5 år. Tog et ordentlig ryk i løbet af kort tid og siden har det stået stille, men NU skal det være!
Hep hep
Tina
14 år9. april 2010 kl. 08:35
Spacy
re: torsdagsvejning uge 14
Det er altså kun uge 14, men bortset fra det så er det da bare super godt gået, både Mari og Tina :-)
Her står den på menses i denne uge så min vægt er 2 kg højere end i sidste uge. Irreterende men sædvanligt.
Forøvrigt går det godt med mit rygestop, jeg har ikke røget i 17 dage :-)
Her står den på menses i denne uge så min vægt er 2 kg højere end i sidste uge. Irreterende men sædvanligt.
Forøvrigt går det godt med mit rygestop, jeg har ikke røget i 17 dage :-)
14 år9. april 2010 kl. 09:44
lilja (slettet)
re: torsdagsvejning uge 14
Tillykke med vægttabet til jer andre og Spacy det er bare suuper flot med rygestoppet !!
Jeg fik ikke lige skrevet herinde i går, men jeg vejede 80,1 i går og havde dermed tabt mig 2,8 kilo i den forløbne uge. Jeg havde også menno sidste uge, så det er nok meget vand fra den uge også.
Kom også til at veje mig til morgen, da jeg i går var så tæt på mit første delmål 79,9 kilo og sørme om ikke vægten sagde 79.9 kilo til morgen !!! Hurra hurra hurra. Næste mål er 74,9 :)
Jeg fik ikke lige skrevet herinde i går, men jeg vejede 80,1 i går og havde dermed tabt mig 2,8 kilo i den forløbne uge. Jeg havde også menno sidste uge, så det er nok meget vand fra den uge også.
Kom også til at veje mig til morgen, da jeg i går var så tæt på mit første delmål 79,9 kilo og sørme om ikke vægten sagde 79.9 kilo til morgen !!! Hurra hurra hurra. Næste mål er 74,9 :)
14 år9. april 2010 kl. 11:12