#2 af bruger slettet
hvad kan jeg nå at tabe på 9 dage?
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: hvad kan jeg nå at tabe på 9 dage?
Sort kaffe, slankepiller og smøger!! xD Ej...
Lav dig en kostplan på 1200kcal og følg den og dyrk motion hver dag... Det er vist det hurtigste du kan gøre det... Teknisk set kan du nok højest nå at tabe lidt over et kilo rent fedt, men du kan smide noget vand og den slags der også fylder på maven...
Held og lykke og rigtig god fest når den kommer! :-)
Lav dig en kostplan på 1200kcal og følg den og dyrk motion hver dag... Det er vist det hurtigste du kan gøre det... Teknisk set kan du nok højest nå at tabe lidt over et kilo rent fedt, men du kan smide noget vand og den slags der også fylder på maven...
Held og lykke og rigtig god fest når den kommer! :-)
14 år8. april 2010 kl. 09:50
lilja (slettet)
re: hvad kan jeg nå at tabe på 9 dage?
Hvis du spiser mange grøntsager sætter det maven i sving og det hjælper selvfølgelig på vægten at spise grønt, men også fordi mange går med opppustet mave pga. dårlig fordøjelse. Så ved at spise mange grøntsager kan man fjerne den oppustede mave og dermed cm. om maven ;)
14 år8. april 2010 kl. 14:14
Jeg har endnu 9 dage, og vil gerne nå at smide så meget som overhovedet muligt!
er der evt. nogen som har nogle god tips til at tabe bare lidt (1-2 kg) som også meget gerne skulle holde! jeg bryder mig ikke om suppekur og andre "vilde kurer". Men hvis der er nogle der skulle ligge inde med nogle gode råd til mad og motion der ville skubbe gang i et hurtigt væggtab så det ville det bare være super :D