ny

Du læser en tråd i debat > vægttab

ny
hejsa

ja jeg er os ny jeg magler at smide 15 kg og håber de snart ryger er megte god til at smide 5 og så mister jeg grem og tag det på igen håber på at kun holde det
Hilsen Rikke
19 år12. marts 2006 kl. 22:08
re: ny
Hejsa Rikke

Velkommen til.

Jeg tror mange af os har det som dig. Det er rimeligt nemt i starten - kunsten er at holde sit vægttab.
Det er sikkert derfor det er nødvendigt at se sit vægttab som resultat af en livsstilsændring frem for at være på kur. Når vi er på kur kommer vi ofte tilbage til de gamle madvaner og derfor også den gamle vægt.

Held og lykke med dit projekt.

Selv har jeg tabt 8-9 kilo på det sidste års tid- Det er lang tid om så lidt, men jeg tror det holder.

Ha en god dag
hilsen Snartslank
19 år13. marts 2006 kl. 07:51
Hej Rikke!

Jeg vil ønske dig held og lykke med de femten kilo. Det kan god tage lidt længere tid, end man lige regner med, men hold ud - så skal du nok blive flot og slank.

Hilsen Asta Elise
19 år13. marts 2006 kl. 08:09
re: re: ny
Jeg vil også sige velkommen.
Jeg vil også sige at det at tabe sig er et tålmodighed arbejde. Du skriver du mangler 15 kg, så har du nogle kilo? Jeg er også inde i en periode hvor vægten går op og ned. Håber snart der kommer et gennembrud, så jeg kan komme igang med at tabe mig igen. Har tabt 10 kg.
19 år13. marts 2006 kl. 16:05
re: re: re: ny
Hejsa Rikke!

Velkommen hertil, jeg håber du bliver glad for at være med herinde. ;o) Det er flot, hvis du allerede har smidt 5 kg. - eller misforstår jeg mon det?
Jeg er sikker på du nok skal nå dit mål med den rette motivation. Vi er her i hvert fald til at støtte dig på vejen.

Knus fra Muldebeerg
19 år15. marts 2006 kl. 22:07
Hej Rikke, ville også bare lige sige velkommen til *s*

15 kg skulle være muligt at tabe, også selvom det måske kommer til at tage lidt tid.

Knus
19 år16. marts 2006 kl. 09:22

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...