Jeg er her også

Du læser en tråd i debat > vægttab

Jeg er her også
Ja jeg vil bare lige præsentere mig selv lidt, eller hvad man nu skal kalde det.
Jeg ammer, og vil rigtig gerne tabe 15 kg mere. Har tabt næsten 10 kg siden januar, så de sidste 15 kg må meget gerne ryge af også.
Ved ikke om jeg er på en desideret kur... tror bare at jeg prøver at spise sundere, ingen slik, ingen sodavand, ingen fastfood og en hel del flere grøntsager. Behøver nok ikke at sige at jeg har levet ALT ALT for usundt de sidste 5 år.
Men i hvert fald... nu har jeg fået de 2 børn jeg skulle have, så nu vil jeg gerne ha' en nogenlunde krop igen.

Min kost består sådan nogenlunde af...
morgen: yoghurt naturel med frugt og evt havregryn
formiddag: frugt eller lidt grøntsager
frokost: 1 skive rugbrød med et eller andet pålæg og lidt grøntsager
Eftermiddag; frugt, grønt eller noget knækbrød af en art
aften: hvad e andre nu spiser her i huset ( generelt er det meget fisk vi spiser og temlig fedtfattigt, med en hel del salat) bare i mindre portioner og jeg tager kun en enkelt gang
aften: grønt eller knækbrød

Jeg prøver at drikke en masse væske men det er svært at vænne sig til fordi jeg siden jeg var lille kun har druket 1-2 glas vand/saft i løbet af et helt døgn, så jeg er stolt af mig selv når jeg når op på 1 L om dagen :o/ Ved godt det ikke er nok, me man skal jo starte et sted.

Men nu håber jeg bare kg ryger af lige så stille... vil helst ikke tabe mig alt for hurtigt, men samtidig skal det jo heller ikke gå alt for langsomt *s*

Knuser fra Fifmikkel
18 år12. marts 2006 kl. 17:25
re: Jeg er her også
Hej Fifmikkel!

Velkommen til Madital. Håber du bliver glad for at være herinde, -jeg glæder mig da til at følge dig...Måske har du lyst til at være med på vores torsdags-vejning? Kig dig lidt omkring..

KH Muldebeerg
18 år12. marts 2006 kl. 19:23
re: Jeg er her også
Hej Fifmikkel

Velkommen! Jeg har virkelig savnet en anden ammemor her i gruppen. Jeg fik en lille pige her først i januar.

Jeg har fem børn, så jeg ved godt ,hvordan det er at være ammemor. Ofte har jeg taget på, imens jeg har været på barsel, men så tabt mig noget, når jeg kom på arbejde igen. Jeg har svært ved ikke at spise hele tiden mens jeg ammer, men jeg ville gerne holde mig på 1800 kalorier om dagen.

HIlsen Asta Elise
18 år13. marts 2006 kl. 08:04
re: re: Jeg er her også
Uh jeg har altså også svært ved ikke at spise mens jeg ammer, det er en dårlig vane jeg har og dem har jeg faktisk mange af når det gælder mad.
Jeg har 2 børn, en fra dec 2002 og så en fra 1. januar i år *s* Rart med en anden ammemor ;o)

Mht torsdagsvejning, så har jeg fast vejedag hver mandag, men derfor kan jeg vel godt være med alligevel? sker vel ikke noget ved at jeg skriver mit mandags reslutat ind om torsdagen, eller?

Ser ud som om der er ved at være godt gang i siden, det er rigtig dejligt at kunne få noget råd og støtte hos andre i samme situation.
18 år13. marts 2006 kl. 10:04
re: re: re: Jeg er her også
Hej fifmikkel!

Der sker absolut intet ved, at du bruger en anden dag som vejedag. -Det er bare torsdag, vi har gjort til "statusdag" for tiden, så hop du bare med på skinnerne...

Knus fra Muldebeerg
18 år15. marts 2006 kl. 22:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });