#1 af 2hit (slettet)
Yoyo vægt ?
Du læser en tråd i debat > vægttab2hit (slettet)
Yoyo vægt ?
Andre der lige som jeg har Yoyo væt , lige som den daler .... så er den pludselig steget med helt op til et kilo , trod jeg har overholdt mine kacl , endda med underskud !
14 år1. april 2010 kl. 21:50
bruger slettet
re: Yoyo vægt ?
Min vægt laver små udsving og står længe stille på mere eller mindre det samme niveau, selv om jeg har underskud i kalorier og har sat mit aktivitetsniveau lavere end hvad jeg normalt forbrænder på en dag.
Til gengæld tager den så nogle ordenlige dyk en gang i mellem, hvor den falder med et kilo.
-Så jeg tænker at det måske er min fordøjelse, jeg er nok heller ikke helt god til at drikke ordenligt med vand endnu...
Til gengæld tager den så nogle ordenlige dyk en gang i mellem, hvor den falder med et kilo.
-Så jeg tænker at det måske er min fordøjelse, jeg er nok heller ikke helt god til at drikke ordenligt med vand endnu...
14 år2. april 2010 kl. 00:11
2hit (slettet)
Ókay ... ja vand det drikker jeg spande vis af , men måske jeg ophoper alt det væske i kroppen , da jeg er begyndt at få vand i mine ben.
14 år2. april 2010 kl. 00:36
Abh72903 (slettet)
Min vægt går også op og ned og op og ned. Også selvom jeg holder mine kalorier, dyrker massere af motion og endda ikke medregner min motion. Ved ikke hvorfor men håber at det i sidste ende går mere ned end op. Men det er ret demotiverende. Når den stiger selvom jeg har gjort alt det rigtige, får jeg bare lyst til at smide håndklædet i ringen og så bare spise, spise, spise alt det usunde.
14 år2. april 2010 kl. 08:43
Mivsel (slettet)
sådan er min vægt også konstant.. det er dybt frustrerende
14 år2. april 2010 kl. 09:53
bruger slettet
sådan er det lige nu for mig, beroliger mig lidt at læse jeres indlæg, for også jeg har bare lyst til at droppe alt om at holde vægten, når ens indsats ikke giver bonus, nærmest tværtimod.
14 år2. april 2010 kl. 10:15
rdrd (slettet)
Hvis man ved man gør alt det rigtige, så skal man nok tabe sig. Prøv at vej jer sjældnere. Og husk vej jer altid samme dag i ugen, når I næsten lige er stået op, efter I har været på toilettet og før i spiser eller drikker noget.
Jeg vejer mig altid om søndagen, for af alle dage så vil det være den dag jeg vejer mest, så bliver man ikke så skuffet.
Jeg vejer mig altid om søndagen, for af alle dage så vil det være den dag jeg vejer mest, så bliver man ikke så skuffet.
14 år2. april 2010 kl. 11:40
bruger slettet
Man kan også bruge et målebånd og se om der ryger nogle cm af. :o)
Jeg håber at I alligevel finder motivationen.
Jeg føler at jeg får energi af at være mere aktiv og spise sundere. -Så må min gøre hvad den vil, jeg tænker at det er usandsynligt at jeg danner mere fedt når jeg spiser mindre end jeg forbrænder.
Jeg håber at I alligevel finder motivationen.
Jeg føler at jeg får energi af at være mere aktiv og spise sundere. -Så må min gøre hvad den vil, jeg tænker at det er usandsynligt at jeg danner mere fedt når jeg spiser mindre end jeg forbrænder.
14 år2. april 2010 kl. 17:03
2hit (slettet)
Ja vi må bare holde ved , MEN ja det frusterende , når man lige som synes det er gået ned , så ryger der hurtigt 1 kg den anden vej igen . Men hvor er det da dejligt at se jeg ikke er den eneste , jeg dyrker nemlig også en del motion , mindst 3 gange om ugen .
Mvh 2 hit
Mvh 2 hit
14 år2. april 2010 kl. 20:51
rdrd (slettet)
Der er utrolig mange ting der kan spille ind. Et enkelt kilo kan være mad der ikke er nået hele vejen igennem maven, det kan være væskeophobninger, øget blodmængde pga motion, men en ting det helt sikkert ikke vil være hvis man spiser sundt og dyrker motion er fedt.
14 år2. april 2010 kl. 20:58