Torsdagsvejning uge 13

Du læser en tråd i debat > vægttab

Torsdagsvejning uge 13
Der er røget 500 g denne uge, og vægten siger 60,9, den laveste vægt i denne periode. Jeg føler det ikke kan passe, da jeg har forstoppelse og føler at min mave er ved at eksplodere. Måske når jeg alligevel mit mål om at komme ned på 60 kg til på søndag 8 dage.
14 år1. april 2010 kl. 09:22
re: Torsdagsvejning uge 13
jeg har smidt 300 gram, og det er jeg super glad for, for jeg har været lidt usund her i ferien ;)
14 år1. april 2010 kl. 11:59
Jeg har taget 200 g på men tager det ikke så tungt for min vægt har det med at svinge lidt op og ned, så længe jeg spiser sundt og motionerer så går det den rigtige vej.

-Held og lykke med jeres vægt tab og god påske :o)
14 år1. april 2010 kl. 12:07
+ 300 g. Men det er selvforskyldt, så har kun mig selv at bebrejde...
14 år1. april 2010 kl. 19:32
Jeg melder mig også lige i denne torsdagstråd :)

Det er dejligt at kunne konstatere, at der er røget 1 kilo denne uge. Så er der 2,9 kilo til mit delmål, som er 80 kilo :)
14 år1. april 2010 kl. 22:11
jeg vil også gerne være med i denne torsdagsvejningstråd...

nu er det godt nok søndag og jeg stratede med projekt vægttab (10kg) hvor vægten igår stod på 69,8 :D

jeg motinere og spiser efter WW og bruger samtidigt siden herinde for ikke at skulle gå til de dyre møder... :P
14 år4. april 2010 kl. 10:51
Jeg melder også lige ind her på torsdagsvejning selvom det idag er søndag.

Jeg har ikke meldt ind på ugevejningen siden d. 11 marts i uge 10 pga af et længe planlagt rygestop. Det er nu gennemført og jeg har nu været RØGFRI i 12 døgn og 8 timer :-)
Eller dvs jeg har nicotinplaster på, hvilket jeg har tænkt mig at fortsætte med nogle uger endnu.

De 3 uger siden sidst har været meget turbulente med henholdsvis vægtøgning og vægttab - faktisk har vægten været helt oppe på 73, men heldigvis er den idag nede på ca. 70 hvad jeg også vejede for 3 uger siden.

Det er jeg naturligvis utrolig glad for, da det er meget nemt og også meget almindeligt at tage på ved rygestop.
Jeg har dog været flittig med motionen og heldigvis har vores fitnesscenter endelig fået repareret stedets eneste crosstrainer som har været i udu siden januar. Jeg må siger at sådan en crosstrainer virkelig giver mig noget som jeg har svært ved at opnå på andre måder og det er selvom jeg ikke bruger armene, hvilket jo ellers er meningen.

Undskyld det blev lidt langt, men jeg ville bare lige fortælle at jeg stadig følger med og at jeg igen er med fra uge 14.
14 år4. april 2010 kl. 13:03

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });