#2 af rdrd (slettet)
Min drøm
Du læser en tråd i debat > vægttabrdrd (slettet)
re: Min drøm
Min drøm er at kunne gå i nederdel om sommeren, uden at være nødt til at have afklippede nylon strømper under eller godt med talkum på indersiden af lårene, uden at få slidt huden af inderlårene.
Min anden drøm er at få en baby mere og max veje 62 kg som højgravid. ( Så kan jeg tage 12 kg på under graviditeten)
Min anden drøm er at få en baby mere og max veje 62 kg som højgravid. ( Så kan jeg tage 12 kg på under graviditeten)
14 år30. marts 2010 kl. 23:58
Sunrising (slettet)
Min drøm er at kunne vise mig selv i bikni tror jeg. Men det forbliver nok en drøm. :)
14 år31. marts 2010 kl. 00:11
Fitness_____12345 (slettet)
Min drøm er at tro paa, at jeg er slank og ikke længere have et foto af mig selv som tyk inde i mit hoved.
14 år31. marts 2010 kl. 03:51
sanne38 (slettet)
Min drøm er at, se smuk ud til mit bryllup til sommer :-)
I en smuk hvid kjole, og flot opsat hår..
En anden drøm er at vise mig i bikini til sommer!
I en smuk hvid kjole, og flot opsat hår..
En anden drøm er at vise mig i bikini til sommer!
14 år31. marts 2010 kl. 12:28
SiriS (slettet)
Jeg er nysgerrig: Har I også prøvet øvelsen? Satte det nogen tanker i gang? Er der nogen drømme, som kan realiseres allerede?
14 år31. marts 2010 kl. 22:25
bruger slettet
Jeg drømmer om at få den krop tilbage, som jeg havde da jeg mødte min kæreste... eller ikke helt den samme efter en tvillingegraviditet :) men så tæt på så :)
14 år1. april 2010 kl. 09:24
Belfast (slettet)
Min drøm er at leve et langt og godt liv på trods af at jeg har diabetes. At se min datter vokse op og se hendes børn vokse op!!!
Det er min drøm!
Det er min drøm!
14 år1. april 2010 kl. 09:24
Magia (slettet)
Min drøm er ikke at skulle tjekke alle billeder der bliver tager af mig, for at se om vinklen nu er ok. Bare at vide at man ser "normal" ud når der bliver taget et billede, uden at tænke på om man nu lige fik suget maven ind, og skudt hagen frem.
14 år1. april 2010 kl. 11:15
rdrd (slettet)
Jeg har prøvet, men kunne kun finde på ti ting. Jeg har ingen problemer med at vise mig i bikini. Ikke engang da jeg vejede46 kg i sommer. Bare arme havde jeg også selvom der nok var 35 cm rundt om dem. Svømmehallen og stranden ville ingen kunne holde mig væk fra, om de så truede med at ringe efter Green Peace så de kunne komme og flytte den strandede hval! Hvis folk synes jeg er fed og ulækker at se på så kan de s.. lade være med at kigge efter mig.
Her er de 10 ting, listet med største ønske først om mindste til sidst!
1. leve længere med et bedre helbred
2. at holde vægten for altid
3. at få en baby mere og max veje 62 kg som højgravid. ( Så kan jeg tage 12 kg på under graviditeten)
4. at kunne gå i nederdel om sommeren, uden at være nødt til at have afklippede nylon strømper under eller godt med talkum på indersiden af lårene, uden at få slidt huden af inderlårene
5. at kunne se de muskler, som jeg kan mærke under fedtet
6.at igen at kunne gå i spagat og ligge overkroppen ned på gulvet
7. at få en tattoo der symboliserer de 36 kg jeg har smidt
8. at kunne passe et par standard langskaftede støvler
9. passe str. 34 i tøj
10. at blive båret af min mand
Det eneste jeg måske kunne gøre mig forhåbninger om at kunne gøre med min nuværende vægt er nr. 6, men det ville kræve en hel del mere træning end hvis jeg var slankere. Det er ligesom om indpakningen er lidt i vejen for helt fri bevægelighed.
Her er de 10 ting, listet med største ønske først om mindste til sidst!
1. leve længere med et bedre helbred
2. at holde vægten for altid
3. at få en baby mere og max veje 62 kg som højgravid. ( Så kan jeg tage 12 kg på under graviditeten)
4. at kunne gå i nederdel om sommeren, uden at være nødt til at have afklippede nylon strømper under eller godt med talkum på indersiden af lårene, uden at få slidt huden af inderlårene
5. at kunne se de muskler, som jeg kan mærke under fedtet
6.at igen at kunne gå i spagat og ligge overkroppen ned på gulvet
7. at få en tattoo der symboliserer de 36 kg jeg har smidt
8. at kunne passe et par standard langskaftede støvler
9. passe str. 34 i tøj
10. at blive båret af min mand
Det eneste jeg måske kunne gøre mig forhåbninger om at kunne gøre med min nuværende vægt er nr. 6, men det ville kræve en hel del mere træning end hvis jeg var slankere. Det er ligesom om indpakningen er lidt i vejen for helt fri bevægelighed.
14 år1. april 2010 kl. 22:27
Kig så på listen og overvej, om der egentlig er noget i vejen for at gøre noget af det med det samme. Prøv at udfordre dig selv lidt.
Fx har jeg, der er 41, en fjollet drøm om at drøne gennem byen på inlinere i kropsnært outfit med bare arme. Jeg øver mig i det med tøjet - mit løbetøj er nemlig ret stramt i det. Til sommer går det nok! Og jeg har besluttet mig til at tage ud til et øde vejstykke med god, ny asfalt og øve mig på mine inlinere. De bare arme kan jeg lufte i haven og måske på en tur ned i Brugsen, og en eller anden dag er det hele bare blevet hverdag, og jeg lever min drøm.
En anden drøm er at se godt ud på billeder. Og selv om løsningen ikke har noget med mit vægttab at gøre, er jeg glad for at min mor har taget nogen gode billeder af mig, hvor jeg ser naturlig og smuk ud, man kan se på dem at jeg har det godt.
Min pointe er at vi nogen gange er hæmmet i vores livsudfoldelse fordi vi bilder os ind at vægten betyder noget, og det kan være sundt at kigge lidt på om det nu også passer helt. Og måske forholde os til hvornår det lige er vi er slanke nok til at tillade os at gøre det vi gerne vil.
Prøv det - og hvis du tør, så del en drøm eller to.