Min drøm er at kunne gå i nederdel om sommeren, uden at være nødt til at have afklippede nylon strømper under eller godt med talkum på indersiden af lårene, uden at få slidt huden af inderlårene.
Min anden drøm er at få en baby mere og max veje 62 kg som højgravid. ( Så kan jeg tage 12 kg på under graviditeten)
#2 af rdrd (slettet)
Kig så på listen og overvej, om der egentlig er noget i vejen for at gøre noget af det med det samme. Prøv at udfordre dig selv lidt.
Fx har jeg, der er 41, en fjollet drøm om at drøne gennem byen på inlinere i kropsnært outfit med bare arme. Jeg øver mig i det med tøjet - mit løbetøj er nemlig ret stramt i det. Til sommer går det nok! Og jeg har besluttet mig til at tage ud til et øde vejstykke med god, ny asfalt og øve mig på mine inlinere. De bare arme kan jeg lufte i haven og måske på en tur ned i Brugsen, og en eller anden dag er det hele bare blevet hverdag, og jeg lever min drøm.
En anden drøm er at se godt ud på billeder. Og selv om løsningen ikke har noget med mit vægttab at gøre, er jeg glad for at min mor har taget nogen gode billeder af mig, hvor jeg ser naturlig og smuk ud, man kan se på dem at jeg har det godt.
Min pointe er at vi nogen gange er hæmmet i vores livsudfoldelse fordi vi bilder os ind at vægten betyder noget, og det kan være sundt at kigge lidt på om det nu også passer helt. Og måske forholde os til hvornår det lige er vi er slanke nok til at tillade os at gøre det vi gerne vil.
Prøv det - og hvis du tør, så del en drøm eller to.