Ny og helt frisk!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Ny og helt frisk!
Idag starter jeg det som skulle være starten på en 10 kilo lettere krop!
jeg er gået igang med Nupo, og har fået tilmeldt mig herinde, så jeg kan se hvad jeg får spist :)

Jeg glæder mig, men har egentlig også taget den beslutning at det ikke er kiloene, men udseendet jeg vil gåud fra.. :)

Jeg glæder mig til at kunne skrive at der er sket forbedringer!
14 år29. marts 2010 kl. 15:17
re: Ny og helt frisk!
Velkommen i klubben.
Håber du vil trives og få succes :o)
14 år29. marts 2010 kl. 18:36
velkommen
14 år29. marts 2010 kl. 20:10
...
velkommen i klubben, er selv i gang med 9,5 kg og er ca halvvejs.
dog er det også her udseendet frem for vægten :)

Håber det går som det skal for dig, siden her er ihvertfald et rigtig godt værktøj!
14 år29. marts 2010 kl. 22:08
God vind med dit vægttab!
14 år30. marts 2010 kl. 09:19
Hej hej :)

Og velkommen til - held og lykke med vægttabet...
14 år30. marts 2010 kl. 09:41
Hej Astrid,

Det lyder godt.

Jeg er også på nippet til at gå igang med nupo - dog lidt svært her i påsken da jeg har en masse påske frokoster- men de måltider jeg har derhjemme tager jeg nupo på.

Jeg skal også selv tabe ca. 10 kilo - ku være godt at have en at "Sammenligne" forløbet med.
mvh marie
14 år30. marts 2010 kl. 13:15
Velkommen her til :o)

Det lyder til at du er motiveret -så skal det nok gå godt :o)

-Held og lykke!
14 år30. marts 2010 kl. 20:04
Held og lykke Astrid:)

Jeg skal selv tabe 9kg. For at være fit for fight til sommer:) Og få en bmi der er nogenlunde normal. er det 24 der er max for kvinder? anyways..

Jeg har tabt mig 0.9kg indtil videre! Men jeg er os kun lige begyndt:)

Hvor meget vil du tage dig om ugen? Jeg regner med ca 1kilo..
14 år6. april 2010 kl. 07:07

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });