hejsa mariamarolle
Godt for dig at du igen er kommet igang. Du har da både kort og langsigtde mål. En tur til frisøren er da værd at snakke om og dit langsigtde om at ville være en slankere mor er da vidunderligt. Bare klø på. Hold de positive tanker i hovedet og TRO PÅ DIG SELV. Du kan!
knus fra snartslank
#2 af snartslank (slettet)
Lige en status fra mig. Min kæreste og jeg er jo begge meget overvægtige og vi har været igang med vægttab siden slutningen af august. Vi gik helt i stå i december, så mit vægttab har ligget på 13.4 kg. Men for pokker der er langt til de måske 40-50 kg. jeg burde tabe mig.
Jeg planlægger at blive gravid engang efter august måned og vil ikke være en kæmpestor mor. Jeg skal ihvertfald have tabt 30 kg.
I sidste uge var vi på ferie og jeg tog tre kg på.. suk suk. Men her til morgen var de to af dem røget igen. Det er skønt.
Min strategi det er masser af frugt og grønt, så vidt muligt intet brød, 6 måltider, ingen sodavand-heller ikke light. kun en portion til aften... Jeg har på det sidste haft kogt selleri, kartofler gulerødder og blendet det. Så har jeg altid lige lidt lækker suppe at putte i microen. Samtidig går jeg med hunden hver dag ihvertfald en halv time...
Ja for mig gælder det om at strukturere min dagligdag. Jeg ved at mit værste punkt er eftermiddagen fra jeg kommer hjem fra arbejde til vi skal spise aftensmad... Der kan jeg gå fuldstændig grassat i mad. Men suppen har været super..
Desuden kan jeg mærke på mig selv at et langsigtet overordnet mål ikke er nok til at holde interessen fangen for mig. Derimod små kortsigtede mål på 5-seks kilo... f.eks. så skal jeg om seks kilo have den helt store tur hos frisøren.. Det er værd at knokle for.
Det var lidt af en smøre fra mig.
Hilsen Mariamarolle