Jeg kan ikke få vægten frem

Du læser en tråd i debat > vægttab

Jeg kan ikke få vægten frem
Hej jeg har prøvet at ligge tal ind i et par uger men hver gang jeg kommer ind har computeren lagt andre tal. Jeg skrev 6-3-2006 77,7 i dag står der 75,9. hvad gør jeg galt.
Hilsen Maibritt
18 år9. marts 2006 kl. 08:27
re: Jeg kan ikke få vægten frem
Jeg går ind under mad og så taster jeg dagens vægt ind der. Det virker for mig.

Er det sådan du taster dagens vægt ind?

Måske er der en fejl i profilen?
18 år9. marts 2006 kl. 09:08
re: re: Jeg kan ikke få vægten frem
Nu har jeg fundet stedet under mad og prøvet at skrive det rigtige. Tak for svaret.
18 år9. marts 2006 kl. 09:13

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });