P-piller

Du læser en tråd i debat > vægttab

P-piller
Hej allesammen!

Jeg har et spørgsmål mht. p-piller og vægttab. Jeg er i gang med et vægttab på ca. 5 kg og har de sidste 5 uger "hængt" på ca. 60kg - jeg fatter det simpelthen ikke. Spiser varieret - omkring 1800kcal hver dag+løber og forskellige kurser i SATS.
Kan det hænge sammen med at jeg tager p-piller, at jeg simplethen ikke kan få vægten ned under de 60kg?
14 år25. marts 2010 kl. 14:22
re: P-piller
Det kommer jo an på hvor høj du er, hvis dit bmi i forvejen er lavt, kan det jo være svært at presse vægten længere ned..

Og 1800kcal er jo en hel del, så selvom du løber, skal du nok have god tålmodighed... Altså de dage hvor jeg ikke motionerer, ligger mit ligevægtsindtag på 1800 så hvis det kun er de kalorier du brænder på løbet, så er det ikke underligt at det går langsomt...

Men har du fysisk krævende arbejde osv og har brug for mere energi, så er det da også underligt at du ikke taber dig... Men måske overvurderer du dit aktivitetsniveau?

14 år25. marts 2010 kl. 19:25
re: P-piller
Jeg tror du skal ned på mellem 1200 og 1500 kcal pr. dag, det plejer jeg at ligge på når jeg skal tabe mig.
14 år6. april 2010 kl. 09:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });