det går forrygende

Du læser en tråd i debat > vægttab

det går forrygende
Jeg havde et værre mas med at få fanget og tæmmet min hest - men nu går det derudad.

Den28/2 vejede jeg 70,8, i dag 9 dage senere vejer jeg 68,4.

Min metode er WW - jeg forsøger allerede aftenen inden at planlægge hvad jeg skal spise dagen efter. På den måde kan jeg bedre styre mit indtag.

Jeg holder regneskab i en lille kalender - og forsøger hver dag at gemme 2 points til weekenden, det er måske derfor det er gået så godt. Jeg spiser kun 17 -18 points om dagen.

Mit problem har altid været at komme gennem weekendsene uden at tage for meget på. Bare to glas vin koster dyrt for mig - de kan ses dagen efter på vægten også selvom jeg holder mig indenfor de tilladte points. Tror vi må have en vinløs weekend. Nu vil jeg nemlig nå mit mål. Jeg er så tæt på. :-)

God dag til alle.

knus Snartslank
18 år9. marts 2006 kl. 08:03
re: det går forrygende
Tillykke med det flotte vægttab. God ide at gemme lidt ekstra til weekenden.

Hilsen Asta Elise
18 år9. marts 2006 kl. 09:40
Hej Snartslank

Også stort tillykke fra mig. Det giver blod på tanden, når det går så godt, ikke? Jeg synes, det er superflot. Du kan være stolt af dig selv.

Anna
18 år9. marts 2006 kl. 09:52
Tillykke med dit fine vægttab - det må være super dejligt at komme under de 70 kg! Håber snart det bliver mig. Modsat dig, følger jeg DDV - og har faktisk formået at tabe 4 kg på blot 3 uger. Så glæder mig til at komme under de 70kg :-) Atter engang et kæmpe tillykke med vægttabet!! SUPER flot!
18 år9. marts 2006 kl. 09:53
re: re: det går forrygende
Dejligt at høre det går godt for nogle. Det er vel egentlig lige meget hvilke metode man bruger, bare det virker for en. Jeg tæller kalorier her på site og laver en del motion
18 år9. marts 2006 kl. 12:10
re: re: re: det går forrygende
Flot Snartslank....dejligt at se at du igen er på rette kurs og tillykke med de tabte kg. NU skal det være, ikke sandt..

Pøj pøj med de sidste kg ned til målet og god weekend..

Knus fra Muldebeerg
18 år10. marts 2006 kl. 03:00
TAk alle sammn. Det er dejligt når det kører...........
knus
18 år11. marts 2006 kl. 10:44

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });