Vægtstatus d. 9-3-06

Du læser en tråd i debat > vægttab

Vægtstatus d. 9-3-06
Hejsa

Min vægt siger 65,1 kg
Brst: 97 cm
Under bryst: 85 cm
Talje: 82 cm
Mås: 99 cm
Lår : 58 cm
Overarm: 31 cm

Jeg har været særdeles inaktiv både her og i fht motion i lang tid. Smerterne har taget mit krudt, men nu er jeg på vej retur :-)

Hilsen
Baby
18 år9. marts 2006 kl. 07:50
re: Vægtstatus d. 9-3-06
Jeg har tabt endnu et halvt kilo. Så jeg er ganske godt tilfreds.
18 år9. marts 2006 kl. 08:16
Hej alle

Jeg er ny her i forummet. Eller... gammel. Jeg har bare ikke været aktiv i en lang periode. Jeg kan stadig genkende et par navne, så det er dejligt.

Jeg startede 1. januar 2005. Med en startvægt på 101,4 kilo. Puha. Den var hård. Jeg burde veje et eller andet sted i omegnen af 70 kilo.

Jeg er for alvor startet igen efter en pause i projekt "lækker". Jeg har sat mit mål til 72 kilo. Delmål 0,5 kilo om ugen. Så jeg når målet den 15. december 2006.

Jeg startede for alvor onsdag den 1. marts, hvor vægten sagde 91,3 kilo. I dag siger vægten 89,9, så det er minus 1,4 kilo siden onsdag. Så jeg er pænt tilfreds og siger tillykke til mig selv :-)

Også tillykke til Asta, som har tabt et halvt kilo. Godt gået!

Anna
18 år9. marts 2006 kl. 10:24
re: re: Vægtstatus d. 9-3-06
Jeg har tabt ½ kg, så nu siger vægten 63. Det burde jeg måske være tilfreds med, men det er jeg ikke ,for jeg tog jo 1 kg på i sidste uge. Måske skulle jeg forsætte med logbogen alligevel.
18 år9. marts 2006 kl. 12:05
re: re: re: Vægtstatus d. 9-3-06
Hej igen.
Min vægt sagde sidste torsdag 66,5. Denne uge er den faldet til 65,7. Minus 700 gram. Ja, jeg er glad : )

Tillykke også til jer andre, som har tabt jer.
Godt gået!
18 år9. marts 2006 kl. 20:26
Hejsa tillykke med jeres flotte vægttab
jeg har tabt 100g i denne uge men må da også indrømme at jeg har ikke været helt mentalt været med på og tabe mig men har da tabt 100g på de to ugerså det er da ok så i næste uge skal der være lidt mere fokus fra min side på og komme ned i vægt. og kan så glæde mig over at på 7 uger har jeg tabt 6,6 kg.
Kan alle have det godt og vi ses om en ugen igen.
Kærlig hilsen Grankogle.
18 år9. marts 2006 kl. 23:10
re: re: Vægtstatus d. 9-3-06
Kære alle!

Tillykke med Jeres vægttab, det er super flot gået! Ja, jeg ved ikke lige helt med mig..Jeg er som tidligere nævnt på "test-togt" med min vægt i øjeblikket. MEN ret skal være ret og vægten igår/torsdag sagde 77,7 kg. Det er den forkerte vej, 300 gram, tror jeg - men det går nok. Jeg er ved godt mod og fortrøstningsfuld og VED jeg er på rette vej, -så resultaterne kommer på et eller andet tidspunkt..

Men skulderklap til Jer andre, hvor vægten er faldet, I er for seje..

Knus fra Mulde
18 år10. marts 2006 kl. 02:50

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });