Ny vægtstatus...

Du læser en tråd i debat > vægttab

Ny vægtstatus...
....for Muldebeerg ;o)
Ja, jeg tager lige det drastiske skridt at "opgradere" min vægt. Dette da jeg nu vil teste min vægt herhjemme og den passer godt nok helt af pommern til i forhold til de 2 vægte jeg normalt bruger.
Derfor hedder status igår 77,4 (i stedet for 76 kg.), men da jeg ved, at det er en regulering er jeg ikke nedtrykt over det. -Det er jo ikke for at jeg har taget på siden forleden, da den også vejede 77,4 i torsdags, hvor jeg vejede 76 i motionscentret..
Samtidig har jeg nu besluttet for at tage mig selv gevaldigt i nakken og så må vi se, om det ikke kan gi' bare en smule resultater. -Jeg får nok ikke lavet så flot en logbog som AstaElise, -men måske kan jeg ta' mig sammen til at skrive lidt oftere med Jer, så vi alle kan få lidt mere gang i dette forum.
Det ved jeg, at der har været før og det er skønt, når der er masser af liv herinde..

Ja, det var lige lidt fra mig. Motionsmæssigt har jeg knoklet løs igår og idag med spinning, pilates, coreball og vandaerobic, -men nu kan jeg heller ikke være aktiv igen før tidligst på torsdag. -Og der kan det kun blive en løbe eller gåtur, -men det har jo også sin ret, ikke sandt..

Pøj pøj til Jer alle med endnu en uge i sundhedens tegn..

Knus fra Muldebeerg
18 år7. marts 2006 kl. 16:30
re: Ny vægtstatus...
Hej Mulde

Rart at se en af de "gamle" herinde stadig holder ved. Og at du stadig kæmper bravt :-)

Pyt med vægten. Som du siger, det er kun en regulering.

Jeg vil gerne være med til at skabe lidt gang i forummet igen. Jeg har jo været en af dem, der har forladt jer andre i en periode. Jeg har været andre steder - både fysisk og psykisk. Jeg har fået læst en masse om vanetænkning, kostomlægninger, planlægning osv. og er gået i gang med mit projekt igen for alvor. Målet er superslank den 15. december.

Ligesom du fører jeg en logbog hver dag. Det er godt at konkretisere tingene, ikke! Den fører jeg også til mig selv - den er ikke til debat i forum :-)

Hva så i øvrigt. Har du helt droppet ishockeyen efter din skade?

Jeg er sikker på, at du nok skal komme efter det. Nu har du jo bestemt dig for at tage dig sammen, ikke!

Knuser

Anna
18 år8. marts 2006 kl. 14:17
Heiii Anna
Ha ha ha....åååhhh ja Anna, ishockeyen..au au auuuu hvor gjorde det ondt, og i lang tid efter!! Vi var bare ude og spille med personaleforeningen en aften, så jeg har ikke vovet mig på isen siden. Men det er nu over et år siden og alligevel mærkede jeg faktisk en del ømhed i halebenet så sent som i sidste uge. Er det ikke vildt? Ikke at jeg døjer med det til hverdag, men her sidst var det da jeg var til pilates..Det er altså lidt mystisk at det sådan kan dukke op, synes jeg..
Dejligt at du også er "klar" på en tørn igen. Hvor meget ønsker du at tabe dig, hvis jeg må spørge? Jeg er i hvert fald klar på at bakke dig, og I andre op herinde, det skal der ikke herske tvivl om. Og hører I ikke fra mig en periode, er det pga. mit arbejde - nogen gange når jeg kun at kigge, men ikke skrive tilbage.. *ss*
Jeg er stadig topmotiveret og ja, motivationen bliver jo ikke dårligere af, at jeg nu ikke har drukket sodavand eller spist usundt i en uge! :o) Og det bedste er, at det faktisk ikke engang har generet mig. Faktisk købte jeg en ½ l. cola light og 1 stk. chokolade i tirsdags, da jeg tog afsted på arbejde (er afsted 5 dage af gangen). Det besluttede jeg mig for, at jeg måtte spise/drikke hernede, og ja, jeg havde også bestemt at min "slikdag" skulle være torsdag aften, hvor jeg havde fri. Men ja, ingen af delene er fortæret endnu, -lysten har ikke været der, så DET er jo en succesoplevelse, ikke sandt..

Anna, pøj pøj med dig også - glæder mig til at følge dig igen..

Knus fra Muldebeerg
18 år10. marts 2006 kl. 02:09
re: Heiii Anna
Hej Mulde

Mit mål er 72 kilo, som du sikkert har læst under vægtstatus. Der er lang vej, men jeg tager det i små portioner. Et halvt kilo om ugen er nok passende.

Jeg holder mig temmelig godt til planen i øjeblikket og er stolt af mig selv. Den står på motion minimum 5 gange om ugen. De 3 gange indbefatter så også træning med håndvægte. Udover at det speeder forbrændingen, giver det også en mere elastisk krop, så jeg håber at jeg kan undgå alt for meget "hængehud".

Godt at høre, at du også er på. Flot at du kan holde dig fra de søde sager. Det kan du godt være stolt af.

Knuser

Anna
18 år10. marts 2006 kl. 08:04
re: re: Heiii Anna
Hej igen Anna!

Ja, jeg er også lidt stolt af det indtil videre...Og ja, i søndags vejede jeg 78 kg. på vægten derhjemme og imorges 76,7 kg. så hvis man ta'r "helt fra den nye begyndelse", så har jeg faktisk tabt mig 1,4 kg. til trods for vægtøgningen igår... Dejligt, så kan man lidt igen..*ss*

Knus fra Mulde
18 år10. marts 2006 kl. 19:15
re: re: re: Heiii Anna
Okay, 1,3 kg. selvfølgelig..tsk tsk tsk
18 år10. marts 2006 kl. 19:17
re: re: re: re: Heiii Anna
Hej igen

100 gram fra eller til, who cares :-) Det er skideflot alligevel. Fortsæt sådan - så er det da projekt lækker lige om hjørnet

Knus Anna
18 år11. marts 2006 kl. 00:52

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });