Hej Mulde
Rart at se en af de "gamle" herinde stadig holder ved. Og at du stadig kæmper bravt :-)
Pyt med vægten. Som du siger, det er kun en regulering.
Jeg vil gerne være med til at skabe lidt gang i forummet igen. Jeg har jo været en af dem, der har forladt jer andre i en periode. Jeg har været andre steder - både fysisk og psykisk. Jeg har fået læst en masse om vanetænkning, kostomlægninger, planlægning osv. og er gået i gang med mit projekt igen for alvor. Målet er superslank den 15. december.
Ligesom du fører jeg en logbog hver dag. Det er godt at konkretisere tingene, ikke! Den fører jeg også til mig selv - den er ikke til debat i forum :-)
Hva så i øvrigt. Har du helt droppet ishockeyen efter din skade?
Jeg er sikker på, at du nok skal komme efter det. Nu har du jo bestemt dig for at tage dig sammen, ikke!
Knuser
Anna
#2 af annap (slettet)
Ja, jeg tager lige det drastiske skridt at "opgradere" min vægt. Dette da jeg nu vil teste min vægt herhjemme og den passer godt nok helt af pommern til i forhold til de 2 vægte jeg normalt bruger.
Derfor hedder status igår 77,4 (i stedet for 76 kg.), men da jeg ved, at det er en regulering er jeg ikke nedtrykt over det. -Det er jo ikke for at jeg har taget på siden forleden, da den også vejede 77,4 i torsdags, hvor jeg vejede 76 i motionscentret..
Samtidig har jeg nu besluttet for at tage mig selv gevaldigt i nakken og så må vi se, om det ikke kan gi' bare en smule resultater. -Jeg får nok ikke lavet så flot en logbog som AstaElise, -men måske kan jeg ta' mig sammen til at skrive lidt oftere med Jer, så vi alle kan få lidt mere gang i dette forum.
Det ved jeg, at der har været før og det er skønt, når der er masser af liv herinde..
Ja, det var lige lidt fra mig. Motionsmæssigt har jeg knoklet løs igår og idag med spinning, pilates, coreball og vandaerobic, -men nu kan jeg heller ikke være aktiv igen før tidligst på torsdag. -Og der kan det kun blive en løbe eller gåtur, -men det har jo også sin ret, ikke sandt..
Pøj pøj til Jer alle med endnu en uge i sundhedens tegn..
Knus fra Muldebeerg