#1 af Asta Elise (slettet)
Logbog - mandag
Du læser en tråd i debat > vægttabAsta Elise (slettet)
Logbog - mandag
Fik næsten ikke sovet - min lille baby er forkølet og sov virkelig dårligt. Når jeg er træt, bliver jeg virkelig lækkersulten: Det lykkedes at få spist en del gulerødder først på dagen. Om eftermiddagen faldt jeg i med to cookies og et lille stykke brunsviger.
18 år7. marts 2006 kl. 08:47
Marianne starter forfra (slettet)
re: Logbog - mandag
Det var da nådigt sluppet for lækkersulten. Jeg håber den lille guldklump er ved at få det bedre igen.
Knuz Marianne
Knuz Marianne
18 år7. marts 2006 kl. 13:44
Asta Elise (slettet)
re: re: Logbog - mandag
Tak Marianne
Jeg føler også virkelig at jeg slap nådigt gennem den lækkersult. Havde jeg ikke fået maven fyldt med gulerødder, tror jeg det var gået helt grassat.
Hilsen Asta Elise
Jeg føler også virkelig at jeg slap nådigt gennem den lækkersult. Havde jeg ikke fået maven fyldt med gulerødder, tror jeg det var gået helt grassat.
Hilsen Asta Elise
18 år7. marts 2006 kl. 14:10
Muldebeerg
re: re: re: Logbog - mandag
Hejsa Asta Elise!
Jeg synes nu da også det var flot klaret, at du ikke spiste mere. Det kan du sagtens være godt tilfreds med, specielt da du jo også sørgede for at få noget sundt ned..
Knus fra Mulde
Det er forresten en god ide med din lille log-bog herinde. Jeg har også en for tiden, den er bare ikke herinde ;o)
Jeg synes nu da også det var flot klaret, at du ikke spiste mere. Det kan du sagtens være godt tilfreds med, specielt da du jo også sørgede for at få noget sundt ned..
Knus fra Mulde
Det er forresten en god ide med din lille log-bog herinde. Jeg har også en for tiden, den er bare ikke herinde ;o)
18 år7. marts 2006 kl. 16:16
Kirsten P (slettet)
re: Logbog - mandag
Jeg synes også det var godt gået at du ikke faldt mere i. En syg lille baby kan virkelig dræne en for energi.
18 år7. marts 2006 kl. 19:03