logbog lørdag

Du læser en tråd i debat > vægttab

logbog lørdag
Var på arbejde 7:00 - 15:15
Madmæssigt synes jeg at jeg var kommet godt ud af arbejdsdagen, men da jeg skule indtaste det spiste var det ikke helt så godt som jeg troede.Jeg havde spist hyldebærsuppe og det kunne jeg ikke finde på listen så jeg indtastede sød hyldebærsaft i stedet og der temmelig mange kal. i . Og så var der lige de 2 tvebakker jeg spiste til. eg tippede dem til at de vejede 50g og så var der 194 kal. i. Jeg tror nok jeg kunne finde noget der var bedre for 194 kal.

jeg kom ud af dagen med at have indtaget 1600 kal, så det er dog et underskud.

Jeg har ellers fået det råd at spise 1200 kal på de dage jeg ikke motionere og så mere på de dage jeg motionere, men det er sjovt nok de dage hvor jeg ikke motionere det er sværest at holde kalorieindtaget nede.

Som grankogle skriver, fører hun logbog derhjemme, men jeg tror det er offentliggørelsen der gør at jeg kan holde min "kur" Jeg ved af erfaring at det er min arbejdsweekend der vælter det jeg opnår i hverdagen.

Som Dr. Phil skriver er vi alle unikke og vi skal alle hav vores egen metode at gøre det på. Dette var ikke et direkte citat, men sådan som jeg husker at jeg havde læst dt.
18 år5. marts 2006 kl. 12:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });