logbog fredag

Du læser en tråd i debat > vægttab

logbog fredag
Var i motionscenteret om formiddagen.
Da jeg kom hjem kiggede jeg i tilbudsreklamer, og allerede var jeg klar over det ville blive en hård dag, for hvad faldt i øjne - alt det usunde.

Jeg skulle på arbejde fra 14:45 -23:00 og jeg betaler for at spise på arbejde og hvad stod menuen på. stegt flæske med persillesovs. Det blev til rugbrød, men ikke uden lige at smage på flæsken. Det var godt jeg havde i baghovedet at jeg at jeg skulle skrive logbog.

Kom dog ud af dagen med et kalorieunderskud. så det var godt nok.

Jeg så ikke Merete mave i torsdags. Jeg har godt kunne li at se livet er fedt og jeg synes Merethe har været god til at sætte ord på de følelser, som overspiser har, men denne gang synes jeg udsendelserne er lidt for langtrukken, måske er det bare fordi jeg er spændt på at se hvor meget hun taber sig. Jeg synes en operation må være den absolutte sidste udvej, og det er jo for resten af livet.selvom hun skulle nå sin ønskevægt vil hun altid skulle spise småt. Ja selvfølgelig skal jeg også i resten af livet nok passe på hvad jeg spiser, men jeg har da et valg.
18 år4. marts 2006 kl. 16:30
re: logbog fredag
hejsa
Flot som du holder vægten, og det er også flot du laver denne logbog, men jeg gør det her hjemme i et skema jeg skriver, da jeg er med i ddv pogram og der ved skal overholde nogele ting i det jeg spiser, men der er for besværlig og forklare her inde.
Ang. meretes mave var det da ergelig du ikke så den sidst for der fik vi da noget af hindes vægttab og se, og det med og vælge, ja men hvis man nu ikke kan som i meretes tilfælde ja så er det måske godt det hun har valgt, jeg har lidt af den overbevisning at man vælger det man selv lige har brug for i ting man gør, om det er så det ene aller andet, men vil da også sige jeg gjore det heller ikke men er jo heller ikke så stor som merete var, og hvis jeg var det ved jeg ikke hvad jeg så ville gøre, men jeg mener merete have tabt lidt over 30 kg på de første 3 månder efter oprationen, men have også mange problemer lige efter oprationen
jeg glæder mig til og høre fra dig igen, og følge dine gode vægttab.
Hilsen Grankogle.
18 år5. marts 2006 kl. 11:04

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });