South beach

Du læser en tråd i debat > vægttab

South beach
Hej
Jeg har lige været nede og købe bogen " South beach kuren" og synes det lyder meget fornuftigt.
Er der nogen der har nogen erfaringer med denne livstilsomlægning - og især gode råd til hvordan man kommer igennem første fase (2 uger) uden kulhydrater + frugt.
14 år14. marts 2010 kl. 13:10
re: South beach
jeg syntes den er delvist god den kur......mange bodybuildere laver det samme nummer for når kroppen ikke har nogle kulhydrater at forbrænde af begynder den på fedtet, dette er dog ikke helt uden problemer. mange hvis ikke alle får problemer med maven og deres afføring samt falder deres energi niveau drastisk samt bliver de svimle bla andet.....Kan være du kan holde til det og følger også den kur delvist må nok sige at jeg bare indtager meget lidt kulhydrater istedet, og hvis jeg skal indtage noget er det grov ris eksempelvis og under 40g f.eks.......Men det er min mening. tror det kan være godt at du tager dage bare med frugter da det renser ud i kroppen, men mit råd er at begrænse dit kulhydrat indtag meget men du kan ikke undvære dem
14 år18. marts 2010 kl. 10:18

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });