#2 af ileby (slettet)
Talje
Du læser en tråd i debat > vægttabileby (slettet)
re: Talje
Det kan du nok..
men der er ingen måde at træne "kun" taljen på.
Du er nødt til at gå igang med konditions træning, og styrketræning.
Men du skal tænke på at du vokser, og udvikler dig hormonelt. derfor vokser din krop lidt i "ryk"
Men desværre kan man ikke gøre det på nogen enkel måde... (bare man kunde, så ville jeg gjort det for længe siden ;))
men der er ingen måde at træne "kun" taljen på.
Du er nødt til at gå igang med konditions træning, og styrketræning.
Men du skal tænke på at du vokser, og udvikler dig hormonelt. derfor vokser din krop lidt i "ryk"
Men desværre kan man ikke gøre det på nogen enkel måde... (bare man kunde, så ville jeg gjort det for længe siden ;))
14 år11. marts 2010 kl. 20:36
bruger slettet
Du kan desværre ikke punkttræne, men hvis du melder dig ind i et fitnesscenter og laver noget allround træning, dvs lidt løb, stairmaster, cykel, vægtløft osv, så vil alt dit fedt fordele sig flottere på hele kroppen og du vil se mere velproportioneret og strømlinet ud, uden at du behøver at gå ned eller op i vægt :-)
14 år11. marts 2010 kl. 21:36
rdrd (slettet)
Pilates er en rigtig god måde at få en mere strømlinet figur. Det kræver god koncentration at lave øvelserne korrekt, men det betaler sig også i højeste grad.
Hvilket område bor du i? Så kan det være at jeg kan anbefale et godt sted. I SATS skal man i hvert fald ikke satse på at få en god pilates træning. Jeg var inde for at lurer hvordan de kunne sammensætte en pilatestime, så den kun varede 20 min og med det man fik ud af det så kunne man ligeså godt lade være. Til sammenligning så er mine pilatestimer på 90 min og opvarmningen alene tager 20 min.
Hvilket område bor du i? Så kan det være at jeg kan anbefale et godt sted. I SATS skal man i hvert fald ikke satse på at få en god pilates træning. Jeg var inde for at lurer hvordan de kunne sammensætte en pilatestime, så den kun varede 20 min og med det man fik ud af det så kunne man ligeså godt lade være. Til sammenligning så er mine pilatestimer på 90 min og opvarmningen alene tager 20 min.
14 år12. marts 2010 kl. 07:42
bruger slettet
Det lyder fedt;D Jeg bor i århus.. Det ville være super hvis du kendte nogle gode steder...
14 år12. marts 2010 kl. 13:31
rdrd (slettet)
Det var heldigt.
E-mail: ***fjernet***
Website:naturalbalancepilates.dk
Kontor:Århus
Sted:Thunøgade 19, baghuset 1 sal
Jeg underviser også selv i pilates i TST i Tilst, men der starter først nye hold op i September, mes tilmelding i August.
E-mail: ***fjernet***
Website:naturalbalancepilates.dk
Kontor:Århus
Sted:Thunøgade 19, baghuset 1 sal
Jeg underviser også selv i pilates i TST i Tilst, men der starter først nye hold op i September, mes tilmelding i August.
14 år12. marts 2010 kl. 15:02
Jeg er en pige på 16 som godt kunne tænke mig at have lidt mere talje. Jeg vejer pt. 59 kg og er 168 cm høj, så jeg er hverken tyk eller tynd. Jeg kan ikke sådan "gribe" fat om noget fedt i min talje, men jeg synes bare mine hofter ser ENORMT store ud. Kan jeg træne mig til pænere hofter og smallere talje?