ny torsdagsvejning

Du læser en tråd i debat > vægttab

ny torsdagsvejning
Øv jeg har taget et kg. på, så nu er jeg hvor jeg var da vi startede torsdagsvejningen. Mine mål er det samme undtagen på lårene hvor jeg har tabt 2 cm. Jeg er dog lidt forbeholden overfor målebåndet for det betyder jo også noget hvor stramt vi måler og hvor meget vi trækker maven ind.
Jeg så godt det komme, men i stedet for at stoppe spiste jeg bare mere. Så kom vi til tirsdag og så kunne jeg alligevel ikke nå at tabe mig inden torsdag, men i går gik det fint også fordi Asta Elise foreslog en logbog, så så skal jeg nok komme op på hesten igen.
Også fordi jeg føler jeg skal stå til regnskab for jer andre som egentlig er vildtfremmede for mig.
18 år2. marts 2006 kl. 11:30
re: ny torsdagsvejning
Vægt for en uge siden: 67,7
Vægt i morges: 67,2
Perfekt! Og så har jeg endda spist kage op til flere gange (fyy), men har til gengæld motioneret en hel masse. Nu har jeg næsten nået mit mål!
18 år2. marts 2006 kl. 17:17
Jeg har tabt et halvt kilo - men ugen har ikke været go madmæssigt, så det kan være tilfældigt.

Jeg ammer, så jeg skal spise 1800 kalorier for mælkens skyld. Desværre er jeg en af de kvinder som tager på under barsel og amning. Kan jeg holde vægten i ro, er jeg næsten tilfreds.

Hilsen Asta Elise
18 år2. marts 2006 kl. 17:36
re: re: ny torsdagsvejning
Min vægt sagde 65, 8kg i dag (øv)

Men nu er mit smerteniveau på vej ned igen, så jeg kan komme i gang med at træne lidt mere .

Hilsen
Baby
18 år2. marts 2006 kl. 18:17
re: re: re: ny torsdagsvejning
Det må være noget i luften.... ; )

Min vægt sidste uge: 66,2
Min vægt i dag 66,5.

Madmæssigt er det gået fint og jeg BURDE have tabt et halvt kilo. Men det har jeg altså ikke.
Jeg er nok landet på det næste plateau. Sidst lå jeg 3 uger på +67-plateauet. Denne gang forventer jeg at ligge det tilsvarende på +66-plateauet.

Til lykke til jer der har tabt jer.
Hold ud til jer der ikke har. Det lønner sig i sidste ende.

Hilsen
Camilla
18 år2. marts 2006 kl. 19:59
Min vægt stå stille denne gang jeg har ikke tabt mig men heller ikke taget på, og det er jeg rigtig glad for, for jeg har ikke været flink til og passe på, og troet endlig jeg have taget på så det er jo bare supert den stod på det samme.
tillykke til dem der har tabt sig og pyt til dem der har taget på det kommer i næste ugen.
god weekend til alle.
18 år3. marts 2006 kl. 13:27
re: re: ny torsdagsvejning
Så har jeg også været på vægten. Den siger 76 kg., så det er status qou i forhold til sidste uge..-Desværre. Men jeg har også været på arb. de sidste 5 dage, og fik desværre ikke løbet, den dag hvor jeg havde fri i 8 timer:o( Til gengæld blev der gjort ren, der hvor jeg bor når jeg arb.,-så lidt sved på panden kom der da...ha ha ha..

Knus fra Mulde, der fortsat forsøger at knokle på..
18 år4. marts 2006 kl. 12:29

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });