#2 af bruger slettet
Fællesdag - dato :)
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Fællesdag - dato :)
Hej Marie jeg synes at det kunne være hyggeligt, jeg vil gerne komme :o) jeg bor heller ikke så langt fra Holstebro.
Hilsen Anna
Hilsen Anna
14 år5. marts 2010 kl. 16:31
bruger slettet
Hej... Jeg prøver igen når vi kommer efter påske. Så vælger jeg en dag ud og så må man komme hvis lyster. Ved det må være svært for dem der bor langvejs fra. Men håber andre i andre regioner i landet kan tage teten og få noget op og stå...
14 år10. marts 2010 kl. 09:31
bruger slettet
Super idé!! Jeg kommer gerne hvis datoen ellers passer mig. Jeg bor i Ikast, så Holstebro er fint for mig :-)
Kh Karin
Kh Karin
14 år10. marts 2010 kl. 12:31
bruger slettet
Hej jeg finder en dato i en weekend efter påske.. Håber dem der lyster kan.. Regner med at dagen kan indeholde lidt motion (måske en dejlig lang gå tur i Holstebro) og lidt frokost...
Så må vi se hvad vi ellers kan finde på..
Håber alle vil tage lidt opskrifter osv med så vi kan udveksle lidt ideer..
Så må vi se hvad vi ellers kan finde på..
Håber alle vil tage lidt opskrifter osv med så vi kan udveksle lidt ideer..
14 år12. marts 2010 kl. 09:24
bruger slettet
Rigtig god ide med en gåtur og udveksling af opskrifter og ideer. Det bliver hyggeligt :o)
14 år14. marts 2010 kl. 21:35
Jeg lavede et indlæg før nytår angående en dag hvor alle dem der gerne ville kunne mødes.
Jeg er nu flyttet i ny bolig og vil gerne ligge bolig til hvis der er en flok der er frisk på en hyggelig dag.
Jeg bor dog i Holstebro - så ved ikke hvor mange der gerne vil være med der?
Sidst var der opbakning for at lave en dag. Er der stadig det?
Er der nogen der har forslag til datoer/måske et andet sted hvis Holstebro er for langt væk?
Hilsen Marie