tjah hvad vi andre gør. Det afhænger lige lidt af viljestyrken. Der er perioder hvor jeg kan tage til fødselsdag uden at tage noget som helst og så er der perioder hvor jeg gør det samme som dig. jeg kan godt følge dig i at når man har spist noget usundt at så buler det ud.
Nyd din ferie
#2 af Kirsten P (slettet)
Det har ikke gjort det bedre at der lige nu er rigtig mange fødselsdage og fester plus jeg skal på ferie i næste uge hvor uheldigvis er all inclusive, altså alt det slik, kage og is man kan spise :s.
Jeg ville gerne have været nede på 60 kg til denne ferie, men det gik ikke og da jeg var to kilo fra min kurve ændrede jeg målet til 63. Men stadig sidder jeg helt fast.
Jeg kan i dag fortælle at jeg (fuldstændig tankeløst!!) har spist en stor pose slik, 3-4 hjemmebagte boller og 3 store stykker kagemand :( og jeg føler mig så ulækker og synes igen jeg buler ud alle steder.
Jeg skriver egentlig kun det her for at komme af med mine klager, men jeg vil også gerne høre hvad i andre gør for at holde modet oppe til fødselsdage hvor alle andre sidder med kage, boller og kakao?