#1 af Kirsten P (slettet)
torsdagsvejning uge 9
Du læser en tråd i debat > vægttabKirsten P (slettet)
torsdagsvejning uge 9
Så må jeg hellere starte torsdagsvejningen selvom jeg ikke er meget for det for jeg har tage et ½ kg på siden sidst, så min vægt sagde i morges 67,0kg
14 år4. marts 2010 kl. 13:28
bruger slettet
re: torsdagsvejning uge 9
Jeg min vægt er faldet 1,6 kg i morges vejede jeg 68,3.
Hilsen Anna
Hilsen Anna
14 år4. marts 2010 kl. 15:08
Spacy
Hejsa og tillykke Nemiu og et kærligt spark til Kirsten ;-)
Min vægt siger idag 70,4 hvilket desværre er 100 g mere end sidste torsdag, men jeg tager det med oprejst pande da jeg de fleste dage har ligget pænt under 70 :-)
Jeg regner med at det er pga en ordentlig omgang Mousuppe m. brød igår + at det er ved at være tid til menses.
Hvordan er det gået I andre?
Min vægt siger idag 70,4 hvilket desværre er 100 g mere end sidste torsdag, men jeg tager det med oprejst pande da jeg de fleste dage har ligget pænt under 70 :-)
Jeg regner med at det er pga en ordentlig omgang Mousuppe m. brød igår + at det er ved at være tid til menses.
Hvordan er det gået I andre?
14 år4. marts 2010 kl. 19:14
SiriS (slettet)
Jeg har tabt 800 g, en god start på 6 uger, hvor jeg vil tabe tre kilo (3,1 kg). Jeg vejer 62,3 kg, så der er 2,3 kg til de 60 (jeg pensler det lige ud, ikk'?). Det ville ærligt talt være skønt hvis det gik hurtigere end 6 uger, for det er kilo som jeg allerede havde tabt i efteråret og taget på igen. Hvis jeg nåede min hidtil laveste vægt i maditalperioden på 58 kg efter de 6 uger, ville det være helt fantastisk. Men jeg drømmer, - jeg må hellere være realistisk; jeg får nok at gøre med at følge målkurven.
14 år4. marts 2010 kl. 20:15
Mivsel (slettet)
Jeg tager på.. selvom jeg får den rigtige mængde kJ (mindre end jeg bruger og lidt mere end det jeg basalt har brug for)...
Så jeg er bare fornærmet over min krop.
tror det bliver til en suppekur snart.
Så jeg er bare fornærmet over min krop.
tror det bliver til en suppekur snart.
14 år5. marts 2010 kl. 08:59
Straight Edge (slettet)
Jeg er gået fra 62,6 til 64 kg siden jeg startede min sunde måned som indebærer at jeg intet slik spiser med mindre jeg bliver budt samt at jeg højst må drikke ét glas sodavand om dagen. Kan ikke huske den tredje regel, hehe. Men det er super neder at jeg har taget så meget på :'( 64 kg er det tungeste jeg nogensinde har vejet og jeg forstår slet ikke hvad der sker :S Så sent som i mandags vejede jeg 62,7, og nu er min krop bare gået amok :( Jeg troede man skulle tabe sig når man ikke længere spiste wienerbrød og slik flere gange dagligt :S
14 år5. marts 2010 kl. 11:03