#2 af SiriS (slettet)
Langsomt vægttab ??
Du læser en tråd i debat > vægttabSiriS (slettet)
re: Langsomt vægttab ??
Komplet normalt.:-) Styres bla af din hormonbalance, hvor meget du har drukket, hvad du har spist (nogen fødevarer bliver længere i tarmen end andre eller holder på væske), hvor meget du har rørt dig osv. Derfor er det ikke rart hvis man lader humøret styre af vægten. Nogen har glæde af at holde øje med deres mål i stedet eller som supplement. Det kan være, der er røget en centimeter om taljen, selv om vægten har stået stille i nogle dage. Jeg har selv ikke kunnet tabe mere end et kilo om måneden.
14 år3. marts 2010 kl. 20:35
Kirsten P (slettet)
enig. fuldstændigt normalt.
Vores krop er en kompleks størrelse. Programmet her siger jeg skal have tabt 5 kg men virkeligheden er at jeg har tabt 3
Vores krop er en kompleks størrelse. Programmet her siger jeg skal have tabt 5 kg men virkeligheden er at jeg har tabt 3
14 år3. marts 2010 kl. 21:14
Spacy
Helt normalt - og så er 10 dages stilstand ikke engang ret meget. Jeg har prøvet at stå stille i op til 3 uger ad gangen og så er det altså ved at være svært at holde motivationen højt.
14 år3. marts 2010 kl. 21:39
louiseo (slettet)
Tak skal i ha´ - det hjælper på humøret at vide, at jeg ikke er den eneste...
14 år4. marts 2010 kl. 06:52
Min vægt har de sidste 11 dage været konstant - har ikke tabt mig et gram. Jeg spiser ikke for meget (ml. 1200 - 1400 kcal. om dagen) , og trives faktisk rigtig godt med det. Kan bare IKKE forstå, at vægten ikke går NED. Jeg er 37, 170 høj, og vejer 70,4 kg.
Jeg har tidligere prøvet at vægten stod stille i 10 dage, og derefter tog et ordentligt nøk nedaf - men er det normalt ??