#2 af Kirsten P (slettet)
vægttabs makker
Du læser en tråd i debat > vægttabKirsten P (slettet)
re: vægttabs makker
hej og velkommen til. Jeg er sikker på du bliver glad for madital, det er vi mange der er.
Der er torsdagsvejning herinde i forvejen så den kan du bare deltage i.
folk herinde er gode til at komme med kommetarer og gode råd, men hvis du vil have kommentarer på din dagbog bliver du nød til at gøre din profil og dagbog offentlig
Der er torsdagsvejning herinde i forvejen så den kan du bare deltage i.
folk herinde er gode til at komme med kommetarer og gode råd, men hvis du vil have kommentarer på din dagbog bliver du nød til at gøre din profil og dagbog offentlig
14 år2. marts 2010 kl. 09:52
maggeduddi (slettet)
Hey.
Jeg vil også gerne igang med at holde hinanden lidt til ilden og give/få støtte. Hvordan kommer jeg ind på torsdagsvejnings-delen?
Selv vil jeg gerne af med de 4 kg vinter-huld der har sneget sig på og planlægger også at starte op med 5 km løb nogle gang om ugen når frosten har lagt sig.
Da jeg ikke har været så meget herinde på forum håber jeg hermed at blive lidt klogere på hvordan det fungerer :))) Super at dette gratis-sted findes.
Jeg vil også gerne igang med at holde hinanden lidt til ilden og give/få støtte. Hvordan kommer jeg ind på torsdagsvejnings-delen?
Selv vil jeg gerne af med de 4 kg vinter-huld der har sneget sig på og planlægger også at starte op med 5 km løb nogle gang om ugen når frosten har lagt sig.
Da jeg ikke har været så meget herinde på forum håber jeg hermed at blive lidt klogere på hvordan det fungerer :))) Super at dette gratis-sted findes.
14 år2. marts 2010 kl. 11:07
Kirsten P (slettet)
velkommen til dig også
torsdagsvejningen er bare en der starter en tråd herinde der hedder torsdagvejning og uge nr. du kan kigge lidt tilbage i indlæggene så kan du se hvordan det virker
torsdagsvejningen er bare en der starter en tråd herinde der hedder torsdagvejning og uge nr. du kan kigge lidt tilbage i indlæggene så kan du se hvordan det virker
14 år2. marts 2010 kl. 13:29
biologi c
hej jeg mangler kun 8,36kg og vil gerne joine dig.
14 år3. marts 2010 kl. 17:02
Pernillejepp (slettet)
Hejsa:) Jeg vil meget gerne joine dig også, jeg er 26 år (167 cm høj og 83,3 kg) jeg skal gerne tabe mig ihvertfald 15 kg, men tager det i små bidder ;)
14 år18. marts 2010 kl. 12:53
bruger slettet
Jeg er også ganske frisk.. Jeg er selv 24 år, 170 høj og vejer 75 kilo lige nu. Håber på 10 til 15 kilo mere.
14 år18. marts 2010 kl. 15:58
Jeg er en pige på 28 (165 cm høj, vægt 70 kg) der gerne vil smide de sidste 10 kg.
Vil derfor høre om der er nogen herinde der vil joine mig i kampen om at få de sidste kg. væk.
Regner med at holder torsdags vejning - og synes det kunne være rart at høre fra andre der er i samme båd.
mvh Marie