Vægttabsmakker

Du læser en tråd i debat > vægttab

Vægttabsmakker
Jeg søger en person, som gider holde mig ved ilden, via kommentarer i min dagbog. Jeg har brug for nogen som ser og kommenterer når jeg ikke får trænet, og nogen der følger lidt med i om jeg spiser ordentligt og måske ser mønstre jeg selv er blind for. Og jeg vil selvfølgelig også gerne holde dig i ørerne.

Jeg vejer nu det samme som jeg gjorde i juli, ca 63 kg, dvs jeg er reelt overvægtig og starter forfra med at gå ned i vægt. Mit første mål er at tabe 3 kg på 6 uger, mit langsigtede mål er at komme ned på 52 kg.

Jeg har fået meget lidt motion, spist for fedt og for rigeligt og nydt for mange kager siden starten af december. Jeg skal have flere grønsager og spise mere først på dagen.

Glæder mig til at høre fra dig.
14 år26. februar 2010 kl. 10:17
re: Vægttabsmakker
hmm du er jo på vej tilbage til sporet. det er lidt pudsigt at når det går godt og man er motiveret så er man også mere aktiv på forummet. Sådan er det for mig og sådan er åbenbart også for dig og når det går skidt så "gemmer" man sig.

Jeg kigger nogen gange i dagbøger, men det er nærmest for at få inspiration, men det er rigtigt at det ville være rart med lidt kommentarer ind imellem så jeg skal nok forsøge at hjælpe dig så godt som jeg formår.
14 år26. februar 2010 kl. 13:46
:-)
14 år26. februar 2010 kl. 18:56
Hej Siri

Jeg vil gerne "bytte kommentarer"

Vores størrelse og mål minder meget om hinanden, så det passer godt sammen, men jeg tror, vi skal forsøge ikke at sammenligne for meget.

Anja
14 år26. februar 2010 kl. 18:59

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });