Når der ikke er nogen andre der har oprettet en tråd gør jeg det da lige :)
Jeg havde virkelig frygtet at skulle på vægten til morgen, de sidste 2 uger har ikke været alt for sløset de sidste par uger, som også resulterede i, at jeg i sidste uge havde taget 500 g. på. I dag var jeg så på vægten igen selvom jeg ikke rigtig havde lyst.
Men så skete det glædelige, at jeg havde tabt de 500 g. jeg havde taget på i sidste uge. Så sikke glad jeg blev, nu må jeg bare tage mig sammen, for pludselig er der ikke længe til tidsfristen for mit mål er udløbet.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg havde virkelig frygtet at skulle på vægten til morgen, de sidste 2 uger har ikke været alt for sløset de sidste par uger, som også resulterede i, at jeg i sidste uge havde taget 500 g. på. I dag var jeg så på vægten igen selvom jeg ikke rigtig havde lyst.
Men så skete det glædelige, at jeg havde tabt de 500 g. jeg havde taget på i sidste uge. Så sikke glad jeg blev, nu må jeg bare tage mig sammen, for pludselig er der ikke længe til tidsfristen for mit mål er udløbet.
Håber det er gået godt for jer andre :)