torsdagsvejning uge 8

Du læser en tråd i debat > vægttab

torsdagsvejning uge 8
så vil jeg starte denne tråd. Jeg er nemlig glad idag da jeg har tabt 1 kg siden sidste torsdag, så vægten siger 66,5 og jeg ligger under min vægtkurve.

Det har ellers været en uge hvor jeg selv synes jeg har syndet en del. Var til fest i fredags og har spist pandekager i mandag og var lige ved at opgive.
14 år25. februar 2010 kl. 13:04
re: torsdagsvejning uge 8
tillykke med vægttabet kirsten :) glæder mig til at kommer derned..

men ligenu er jeg smadder tilfreds med 72,0 som vægten sagde i morges. jeg vejede mig ikke sidste torsdag, da jeg holdte ferie :)
jeg mangler nu at smide bare 7 kg. det er skønt.
14 år25. februar 2010 kl. 17:17
400 gram er der røget siden sidste torsdag.

er dog sidst i min mens. så det er muligt jeg i virkeligheden kommer en del længere ned.
I følge madital burde jeg have tabt næsten 600 gram mere (i alt)
14 år25. februar 2010 kl. 17:36
Hovsa den tråd fik vi da lige oprettet på samme tid :)
14 år25. februar 2010 kl. 21:04
Tillykke til alle, det går jo bare supergodt :-)

Her hos mig er der også glæde da min vægt er gået 1,4 kg ned siden sidste torsdag :-)

Forøvrigt har jeg opdateret min profil og I er velkomne til at kigge.
14 år25. februar 2010 kl. 23:40
vejer 85.8kg istedet for 86.2kg
så det er jeg glad for.
14 år28. februar 2010 kl. 15:18

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });