Dagbog

Du læser en tråd i debat > vægttab

Dagbog
Hejsa, jeg tænkte på om der er nogen der har lyst til at være med på denne tråd, hvor man kan lægge udsnit af sin dagbog ind og kommentere på indslagene.

Jeg tænker, at det kan give anledning til at vi bakker hinanden op, og får gode idéer fra hinanden :o)

-Jeg håber at I vil være med

Hilsen Anna
14 år23. februar 2010 kl. 21:41
re: Dagbog
Så er jeg tilbage igen, efter lidt over et halvt år.
-SHIT det er hårdt at vende tilbage efter barsel... Så der har ikke været så meget tid til at fokusere på at spise sundt og motionere. Det har resulteret i at jeg faktisk har taget alt det på som jeg tabte sidst :o( øv øv...

Nu har min kæreste været til sin sidste eksamen, han mangler kun at skrive sit speciale, og jeg håber at det medfører, at vi får lidt mere tid og overskud i en hverdag som småbørnefamile.

Foreløbig er min plan blot at skrive de ting ned, som jeg spiser i løbet af dagen, når jeg er blevet helt rask (er forkølet) vil jeg også opstarte mit løb igen, og hvis der kan blive tid til det, svømme et par gange om ugen.

Jeg føler mig meget motiveret for det, og lige nu er mit studie ikke så hårdt, som det har været tidligere.
14 år23. februar 2010 kl. 21:41
Hej Nemiu, jeg vil gerne kommentere i din dagbog, og det behøver jo heller ikke være 'herude', da der er mulighed for at kommentere direkte i selve dagbogen. Jeg er selv interesseret i kommentarer. Jeg har især svært ved at tage mig sammen til motionen.
14 år24. februar 2010 kl. 08:42
Jeg vil også gerne kommenterer indimellem. Og jeg vil også gerne have kommetarer
14 år26. februar 2010 kl. 13:48
Jeg kunne utrolig godt tænke mig at være med her..
Savner lidt engang imellem nogle kommentare, eller noget opbakning.. Man kommer nemt til at føle sig alene om tingene.
Så jeg er selvfølgelig villig til at kommentere, bare jeg får en smule igen :-)
14 år28. februar 2010 kl. 15:09
Jeg er også "på" og vil også gerne selv have kommentarer :-)

Anja
14 år28. februar 2010 kl. 19:54
Hej .Jeg vil også gerne være med til at bakke op og kommentere hinandens dagbøger:)
Jeg er mor til tvillinger på lidt over et år nu.I øjeblikket ledig og igang med at få mere struktur på hverdagen så der også bliver plads til MIG .Min plan er at tabe 4 kg her i foråret og desuden komme igang med 5km lunteløb nogle gange om ugen... Jaae og derud over at blive bedre til at gøre noget godt for mig selv - selvom tiden kan være knap som enestående mor til 2 dejlige krutugler...
Gad godt der var mulighed for at lave venne-lister herinde så det var let at se hvem der havde noget nyt på tapetet-ved ikke om det findes though *?! da jeg er ret ny...
14 år2. marts 2010 kl. 16:15
Hej maggeduddi

Hvis du finder det med vennelister, så sig lige til ;-)

Anja
14 år8. marts 2010 kl. 16:49
Lone er ved at lave noget ala venneliste, så den findes ikke helt endnu
14 år8. marts 2010 kl. 21:30
Yes!
Det vil jeg glæde mig til! :-)
14 år9. marts 2010 kl. 16:09

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });