Mandagsvejning! 22/2-10

Du læser en tråd i debat > vægttab

Mandagsvejning! 22/2-10
Ja har jo set at mandagsvejetråden har været gået i stå. Så nu vil jeg genoptage den efter at være kommet hjem fra ferie. Håber i andre vil være med igen.

Jeg har ikke det præcise tal for mit vægttab den sidste uge, men omkring de 700 g. Det er fuldt ud tilfreds med. Endvidere lykkedes det mig kun at tage 500g på i ferien til trods for kulhydrat-helvede. Så jeg er tilbage i kampen, og regner med 86 til min fødselsdag i marts.

God vind til alle andre tabere! :-)
14 år22. februar 2010 kl. 20:25
re: Mandagsvejning! 22/2-10
Og så opdagede jeg lige at jeg havde oprettet tråden i det forkerte forum. Den fortsætter ovre i +10 :-)
14 år22. februar 2010 kl. 20:26

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });