#2 af simba81 (slettet)
hvorfor er det så svært at blive ved?
Du læser en tråd i debat > vægttabsimba81 (slettet)
re: hvorfor er det så svært at blive ved?
det er altid svært at tabe de sidste kg men hvis du er sulten efter aftensmaden så kan du spise frugt i stedet for at spise brød eller hvad du nu spiser inden sengetid.så skal de sidste kg nok ryge af.
14 år22. februar 2010 kl. 21:05
sommer75
Hej "gæst"
Jeg har det nøjagtig ligesom dig. Jeg mangler også at tabe de sidste 5 kg og de vil bare ikke af. ÆV ÆV ÆV jeg har også overvejet alt, hypnose, akupunktur ja nævn det og jeg har overvejet det.
Måske er jeg heller ikke den mest tålmodig men rimeligt at smide de 8 kg på 4 måneder jeg skulle syntes jeg. Nu er der 2 måneder tilbage og jeg mangler 5 kg og kan ikke få vægten til at gå ned.
Så som dig kommer jeg også til at proppe en masse ekstra ind fordi det er "synd" for mig.
Så vi 2 må holde hinanden op på at vil kan og vil tabe os når det er svært.
Skriv det gerne herinde så vi andre kan hjælpe dig hmm måske skulle jeg selv gøre det hihi nemmere at være klog på andres vegne :-)
Jeg har det nøjagtig ligesom dig. Jeg mangler også at tabe de sidste 5 kg og de vil bare ikke af. ÆV ÆV ÆV jeg har også overvejet alt, hypnose, akupunktur ja nævn det og jeg har overvejet det.
Måske er jeg heller ikke den mest tålmodig men rimeligt at smide de 8 kg på 4 måneder jeg skulle syntes jeg. Nu er der 2 måneder tilbage og jeg mangler 5 kg og kan ikke få vægten til at gå ned.
Så som dig kommer jeg også til at proppe en masse ekstra ind fordi det er "synd" for mig.
Så vi 2 må holde hinanden op på at vil kan og vil tabe os når det er svært.
Skriv det gerne herinde så vi andre kan hjælpe dig hmm måske skulle jeg selv gøre det hihi nemmere at være klog på andres vegne :-)
14 år24. februar 2010 kl. 18:39
SiriS (slettet)
Så sandt, så sandt! :-)
14 år25. februar 2010 kl. 11:29
Keefo2610 (slettet)
Jeg har det præcis som jer. De sidste 5 kilo vil ikke af. Og jeg ved godt at jeg bare kunne spise kylling og broccoli og drikke masser af vand, så ville det sikkert gå helt af sig selv, men jeg kan bare ikke lade være med at overspise ind imellem.
Desværre ryger de gode dage jo så lige ned i lokummet, når man har en dag med alt for meget go' mad. Og nu skal jeg snart på ferie og i badedragt. Æv æv æv.
Godt at høre, man ikke er den eneste.
Desværre ryger de gode dage jo så lige ned i lokummet, når man har en dag med alt for meget go' mad. Og nu skal jeg snart på ferie og i badedragt. Æv æv æv.
Godt at høre, man ikke er den eneste.
14 år3. marts 2010 kl. 19:32
svag (slettet)
Uha vi er mange, tror jeg... Er lige i en god periode. Men så tænker jeg på mad 95 % af tiden. Det er pisse irriterende..
Jeg har lige købt en fantastisk te. Den redder Rooibush (eller lign) med toffee. Fik den anbefalet. Den er en lidt sød. Så sidder lige med en kop nu, da jeg trængte til noget sødt.. Bedre end det andet der fristede i køkkenet. Så de 30 kr for 100 g er godt lagt ud. Købte den også til arbejdet - til de hårde eftermiddage hvor man arbejder til 17.30 eller 18 :(
God vind derude....
Jeg har lige købt en fantastisk te. Den redder Rooibush (eller lign) med toffee. Fik den anbefalet. Den er en lidt sød. Så sidder lige med en kop nu, da jeg trængte til noget sødt.. Bedre end det andet der fristede i køkkenet. Så de 30 kr for 100 g er godt lagt ud. Købte den også til arbejdet - til de hårde eftermiddage hvor man arbejder til 17.30 eller 18 :(
God vind derude....
14 år4. marts 2010 kl. 20:26
jeg dyrker motion 3 gange om ugen og passer min hest hver dag, så jeg bevæger mig da, og syntes ikke jeg spiser for meget i løbet af dagen. til gengæld spiser jeg nok for meget til aften, og når jeg prøver at holde igen, så ender jeg alligevel med at spise noget andet senere:-(
hver gang jeg så har proppet mere i mig, får jeg det dårligt, for ved jo godt jeg ikke har brug for det!
har så tænkt på om hypnose vil virke, det er der måske nogen her der har prøvet?
skulle bare lige ud med det. syntes ikke det er nemt at holde sig i gang når man er alene om det.