#2 af Asta Elise (slettet)
JUBIIIII
Du læser en tråd i debat > vægttabAsta Elise (slettet)
Tillykke
Hej Marianne
Tillykke med det flotte vægttab. Det ser ud til at være meget effektivt med ww point.
Hvor mange point må du egentlig spise og hvor meget motion skal du have?
Hilsen Asta Elise
Tillykke med det flotte vægttab. Det ser ud til at være meget effektivt med ww point.
Hvor mange point må du egentlig spise og hvor meget motion skal du have?
Hilsen Asta Elise
18 år16. februar 2006 kl. 17:00
Muldebeerg
re: Tillykke
Hej Marianne!
Også tillykke fra mig, det ser ud til du er kommet ind på den rette bane igen..
Knus fra Mulde
Også tillykke fra mig, det ser ud til du er kommet ind på den rette bane igen..
Knus fra Mulde
18 år16. februar 2006 kl. 18:43
Marianne starter forfra (slettet)
re: Tillykke
Hej Asta
Jeg har i øjeblikket 19 point pr. dag. Og motionen bestemmer jeg selv, jo mere motion jo mere forbrænder jeg. Men jeg kan også bruge nogle af motionspointene til at spise op hvis jeg skal i byen i weekenden. Jeg må spare 4 madpoint op pr dag og jeg må max spise 12 motionspoint op, men jeg må motionere alt det jeg har lyst og energi til.
Mine 19 point er jeg kommer til, vha. et lille skema jeg fik udleveret da jeg startede hos WW. Det har noget at gøre med at jeg er kvinde, min alder, højde, hvor meget jeg vejer og hvor meget jeg bevæger mig i hverdagen, og så blev det til 19 point, så længe jeg er over 70 kg, når jeg kommer under 70 kg så mister jeg et point og jeg må spise 18 point om dagen, men der går nok lige et par uger endnu før det sker.
Hmm.. jeg ved ikke hvor forståeligt det var, men jeg gjorde da et forsøgt "griner".
Knuz til alle
Marianne
Jeg har i øjeblikket 19 point pr. dag. Og motionen bestemmer jeg selv, jo mere motion jo mere forbrænder jeg. Men jeg kan også bruge nogle af motionspointene til at spise op hvis jeg skal i byen i weekenden. Jeg må spare 4 madpoint op pr dag og jeg må max spise 12 motionspoint op, men jeg må motionere alt det jeg har lyst og energi til.
Mine 19 point er jeg kommer til, vha. et lille skema jeg fik udleveret da jeg startede hos WW. Det har noget at gøre med at jeg er kvinde, min alder, højde, hvor meget jeg vejer og hvor meget jeg bevæger mig i hverdagen, og så blev det til 19 point, så længe jeg er over 70 kg, når jeg kommer under 70 kg så mister jeg et point og jeg må spise 18 point om dagen, men der går nok lige et par uger endnu før det sker.
Hmm.. jeg ved ikke hvor forståeligt det var, men jeg gjorde da et forsøgt "griner".
Knuz til alle
Marianne
18 år17. februar 2006 kl. 10:59
Asta Elise (slettet)
re: re: Tillykke
Jeg har ikke prøvet ww, men jeg ved hvor mange kalorier der er i et point. Det ser ret genialt ud, at man kan motionere sig til lidt mere mad.
Jeg kunne godt tænke mig at vide om grøntsager er "gratis" i point systemet?
Jeg kunne godt tænke mig at vide om grøntsager er "gratis" i point systemet?
18 år20. februar 2006 kl. 09:46
Marianne starter forfra (slettet)
re: re: re: Tillykke
Hej Asta
De fleste grønsager og frugter er gratis. Sådan noget som ærter og majs koster dog lidt og det samme med ananas og ferskner, rosiner koster også. Men da vi også skal have frugt og grønt så må jeg jo betale hvad det "koster". Det er en større udredning hvis jeg skal fortælle om alle grønsager og frugter men her er da lidt at kigge på.
Knuz Marianne
De fleste grønsager og frugter er gratis. Sådan noget som ærter og majs koster dog lidt og det samme med ananas og ferskner, rosiner koster også. Men da vi også skal have frugt og grønt så må jeg jo betale hvad det "koster". Det er en større udredning hvis jeg skal fortælle om alle grønsager og frugter men her er da lidt at kigge på.
Knuz Marianne
18 år21. februar 2006 kl. 16:18
Og inden for de sidste 2 uger har jeg tabt 9 cm i omkreds rundt om på kroppen. Så ialt har jeg tabt 17,5 cm i år og 2,7 kg.
Hvor er livet dog bare skønt, når alt fungerer som det skal.
Knuz til alle fra Marianne