#2 af Marianne starter forfra (slettet)
Motion og cookies
Du læser en tråd i debat > vægttabMarianne starter forfra (slettet)
re: Motion og cookies
Jeg synes det er rigtig godt klaret, at du kom ud at gå, og at du fik passe alle børnene.
Det med småkagerne.. nåh ja.. de smagte jo godt, så du må ikke slå dig selv i hovedet med det. Du har gjort det rigtig godt at sætte kagedåsen op til datteren, så du ikke selv kan komme til den. Det er bare SÅ flot gjort.
Men jeg kender det godt, lige så snart der er guf i lejligheden så brænder lysten. Jeg ved ikke hvad jeg har gjort den sidste uges tid, men jeg har faktisk ikke haft ret meget lyst til slik og kage, og hvis det endelig skulle være så har det været planlagt, så der var plads i "budgettet" (point for mig).
Jeg er stadig misundelig på dig med din yngste guldklump, jeg glæder mig til det bliver min tur en dag.
Fortsat god dag.
Knuz Marianne
Det med småkagerne.. nåh ja.. de smagte jo godt, så du må ikke slå dig selv i hovedet med det. Du har gjort det rigtig godt at sætte kagedåsen op til datteren, så du ikke selv kan komme til den. Det er bare SÅ flot gjort.
Men jeg kender det godt, lige så snart der er guf i lejligheden så brænder lysten. Jeg ved ikke hvad jeg har gjort den sidste uges tid, men jeg har faktisk ikke haft ret meget lyst til slik og kage, og hvis det endelig skulle være så har det været planlagt, så der var plads i "budgettet" (point for mig).
Jeg er stadig misundelig på dig med din yngste guldklump, jeg glæder mig til det bliver min tur en dag.
Fortsat god dag.
Knuz Marianne
18 år16. februar 2006 kl. 10:17
Asta Elise (slettet)
re: re: Motion og cookies
Hej Marianne
Jeg kan godt forstå du glæder dig til at blive mor. Jeg har fem børn mellem tyve år og seks uger - så jeg er selvsagt meget glad for børn.
Tænk engang - måske er du mor allerede til påske næste år.
Hilsen Asta Elise
Jeg kan godt forstå du glæder dig til at blive mor. Jeg har fem børn mellem tyve år og seks uger - så jeg er selvsagt meget glad for børn.
Tænk engang - måske er du mor allerede til påske næste år.
Hilsen Asta Elise
18 år16. februar 2006 kl. 17:05
Muldebeerg
re: re: re: Motion og cookies
Hejsa Asta Elise!
Det lyder som om du er klar på en god gang motion igen. Flot at du kom ud at gå igår, -det er jo altid dejligt med gåture, ikke sandt..
Jeg håber du finder lidt pasningsmuligheder, -men måske kan din ældste datter hjælpe lidt til i øjeblikket, hvis hun alligevel er hjemme for at læse..(jeg tænker mest, at hun så kunne "kigge" efter den lille når hun sover ;o)
Pøj pøj med planlægningen fra Muldebeerg
Det lyder som om du er klar på en god gang motion igen. Flot at du kom ud at gå igår, -det er jo altid dejligt med gåture, ikke sandt..
Jeg håber du finder lidt pasningsmuligheder, -men måske kan din ældste datter hjælpe lidt til i øjeblikket, hvis hun alligevel er hjemme for at læse..(jeg tænker mest, at hun så kunne "kigge" efter den lille når hun sover ;o)
Pøj pøj med planlægningen fra Muldebeerg
18 år16. februar 2006 kl. 18:42
Efter fødslen har jeg faktisk ikke rørt mig. Det har været glat på landevejen ind til byen, og jeg har været bange for, at en bil skulle skride ud og ramme barnevognen.
Men i går kom jeg ud UDEN barnevogn. Min store datter på nitten holdt øje med min lille datter på halvanden, og min mindste datter blev ammet før jeg gik - og så måtte min mand prøve at underholde og aflede. Min tur var på lidt over to kilometer, og jeg gik i et tempo som om jeg var ved at komme for sent til toget. Dvs jeg var ret forpustet uden at hive efter vejret.
Det var virkelig dejligt - og nu har jeg fået blod på tanden til at gå 4 km hver dag. Efterhånden som jeg kommer i bedre form, bliver det sikkert sværere at blive forpustet, selv om jeg sætter tempoet op - og det må være tiden til at skifte travestøvlerne ud med løbesko.
Mit største problem ved projektet er, at jeg skal have børnene passet. Jeg kan mærke at det er skønt at have armene fri, når jeg går, så jeg har virkelig ikke lyst til at tage barnevognen med.
Jeg håber på, at motionen vil hjælpe på min sukkertrang. I går bagte min datter chokolade cookies, og jeg var fast besluttet på kun at smage en enkelt. Det holdt ikke - jeg fik vist fire eller fem(!) før jeg fik smækket kagedåsen i og lagt den op på hendes værelse, så hun kan hygge sig med dem selv mens hun skriver gymnasieopgave. UHA - godt der ikke er mere sødt i huset!
Hilsen Asta Elise