#2 af Rov (slettet)
Nu prøver jeg lige det her...
Du læser en tråd i debat > vægttabRov (slettet)
re: Nu prøver jeg lige det her...
Velkommen Bebomis, God vind!
14 år16. februar 2010 kl. 10:36
Linesc (slettet)
Tillykke med de flotte resultater, det er jo vildt godt gået allerede.
Jeg ønsker dig også rigtig meget held og lykke med at få styr på kalorierne igen.
For mig er madital den eneste sikre vej til vægttab.
Jeg vejer og taster simpelthen alt, så jeg hele tiden har styr på det.
Så op på hesten og derudaf. De sidste kilo er nok de sværeste, fordi kroppen nødig vil af med dem. Så sænk forventningerne, og sæt pris på 100-300 gram pr. uge.
Mht. dit løb vil jeg anbefale dig en hjemmeside. tracktime.dk
Med en profil derinde kan du holde styr på dit løbetempo, og få mange gode råd om bl.a. pulstræning. Det kan være med til at du måske kan komme i endnu bedre form, og få lettere ved at smide de sidste kilo.
Endnu engang tillykke og pøj pøj med det :-)
Jeg ønsker dig også rigtig meget held og lykke med at få styr på kalorierne igen.
For mig er madital den eneste sikre vej til vægttab.
Jeg vejer og taster simpelthen alt, så jeg hele tiden har styr på det.
Så op på hesten og derudaf. De sidste kilo er nok de sværeste, fordi kroppen nødig vil af med dem. Så sænk forventningerne, og sæt pris på 100-300 gram pr. uge.
Mht. dit løb vil jeg anbefale dig en hjemmeside. tracktime.dk
Med en profil derinde kan du holde styr på dit løbetempo, og få mange gode råd om bl.a. pulstræning. Det kan være med til at du måske kan komme i endnu bedre form, og få lettere ved at smide de sidste kilo.
Endnu engang tillykke og pøj pøj med det :-)
14 år16. februar 2010 kl. 10:37
bruger slettet
Tak for jeres søde hilsner, det varmer.
Line: Den hjemmeside må jeg lige tjekke ud. Jeg løber i øjeblikket efter et program, der er en blanding af distance- og intervaltræning, og det er bare supergodt.
Du har i øvrigt helt ret i det med de sidste kilo. For syv sytten, det er svært! Også fordi jeg allerede er kommet langt, og så er det sværere at blive ved med at holde fingrene fra de søde sager, synes jeg.
Line: Den hjemmeside må jeg lige tjekke ud. Jeg løber i øjeblikket efter et program, der er en blanding af distance- og intervaltræning, og det er bare supergodt.
Du har i øvrigt helt ret i det med de sidste kilo. For syv sytten, det er svært! Også fordi jeg allerede er kommet langt, og så er det sværere at blive ved med at holde fingrene fra de søde sager, synes jeg.
14 år16. februar 2010 kl. 11:43
Kirsten P (slettet)
du skal få et stort ønske om hels og lykke herfra.
14 år16. februar 2010 kl. 16:23
Nikke (slettet)
Flot held og lykke fremover
14 år16. februar 2010 kl. 19:05
Jeg har i et halvt år forsøgt at komme i bedre form og tabe mig på én gang. Det er da også lykkedes at smide +10 kilo, og jeg kan nu løbe 6,5 km, hvor jeg knapt nok kunne løbe efter bussen tidligere.
Men jeg er gået lidt i stå nu, og det handler om, at jeg synes, det er svært at holde kalorieindtaget på et fornuftigt niveau, når jeg også dyrker motion. Så nu prøver jeg madital.dk og ser, om det ikke kan holde mig fast i et passende energiunderskud.
Ønsk mig held og lykke, så er I søde!!