hjælp vægttabs plateu?

Du læser en tråd i debat > vægttab

hjælp vægttabs plateu?
Kære alle
Jeg bruger madital til hver morgen at indtaste min vægt, for at få en fin kurve over mit vægt tab.
Er hoppet på Fedtforbrændingskuren. Helt ærligt troede jeg ikke på det.
Startede en lørdag, lavede 10L suppe og stillede i køleskabet. Hver gang jeg var sulten tog jeg en kop suppe og varmede i microovnen og spiste det. (det smager faktisk ret godt, og varmer dejligt her i kulden).
Man følger en fin skema mht. hvad man må spise ud over suppen, så det er ikke kun ren suppe man lever af.

Efter første uge havde jeg tabt 3.5 kg (fra 61 kg til 57.5 kg, er 167cm høj). HURRA

Her i lørdags lavede jeg en ny portion suppe, og fortsatte kuren, men der er intet sket fra i lørdags til i dag (3 dage) jeg vejer stadig 57.5 kg, øv, øv, øv.

Ved godt at man når et plauteu mht. vægt tabet, men det var min motivation at se det lille bitte vægt tab på vægten hver måned.

Jeg træner også 2-3 gange om ugen i et fitness center.

Hvor lang tid holder sådan et plateu i vægttabet??

Mit mål er at gå fra 61 kg til 55 kg.

Hjælp og motivation søges:-)

Mvh
K
14 år16. februar 2010 kl. 08:08
re: hjælp vægttabs plateu?
Jeg tror det er meget individuelt hvor lang tid man sådan 'går i stå'.

Måske er det fordi du spiser meget det samme - og kroppen derfor har vænnet sig til niveauet?
14 år16. februar 2010 kl. 08:33

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });