#2 af Kirsten P (slettet)
Hej igen
Du læser en tråd i debat > vægttabKirsten P (slettet)
re: Hej igen
Hej dandersen
Velkommen tilbage.
Jeg er også en af dem der har været on an off i årevis - 5 år er det vist.
Jeg kan godt huske dig netop fordi du løber marathon. Jeg nøjes dog med en halv, da jeg ikke rigtig er indstillet på at yde det der skal til for at træne til en hel.
Velkommen tilbage.
Jeg er også en af dem der har været on an off i årevis - 5 år er det vist.
Jeg kan godt huske dig netop fordi du løber marathon. Jeg nøjes dog med en halv, da jeg ikke rigtig er indstillet på at yde det der skal til for at træne til en hel.
14 år13. februar 2010 kl. 14:18
bruger slettet
Hej Kirsten,
Tak:-)
Jeg kan se på motionsbloggen at du også får løbet dig nogle lange ture - det er så sejt!
Halvmarathon er også meget bedre end et marathon. Marathon er ikke helt sundt for kroppen. Når jeg har gennemført det på under 4 timer i år eller næste år, så holder jeg mig også til halvmarathon.
Tak:-)
Jeg kan se på motionsbloggen at du også får løbet dig nogle lange ture - det er så sejt!
Halvmarathon er også meget bedre end et marathon. Marathon er ikke helt sundt for kroppen. Når jeg har gennemført det på under 4 timer i år eller næste år, så holder jeg mig også til halvmarathon.
14 år15. februar 2010 kl. 10:58
ARM (slettet)
Jeg er helt ny herinde og kender ikke helt sitet endnu, men den her tråd inspirerede mig lige :-)
Jeg skal løbe ½-marathon over broen til juni og der ville jeg gerne veje noget mindre end nu. Jeg er på vej mod 50 kg, men blev lige nysgerrig, Dandersen; hvor meget mærker du forskellen i kilo, når du løber?
Jeg skal løbe ½-marathon over broen til juni og der ville jeg gerne veje noget mindre end nu. Jeg er på vej mod 50 kg, men blev lige nysgerrig, Dandersen; hvor meget mærker du forskellen i kilo, når du løber?
14 år22. februar 2010 kl. 14:07
bruger slettet
Hej ARM,
Dejligt du kan blive inspireret!
Jeg overvejede også broløbet, men jeg nåede ikke at tilmelde mig inden, der blev udsolgt. Det må være en fantastisk udsigt, som kan være en god motivation.
Jeg har faktisk ikke mærket på min egen krop forskellen på løb i forhold, hvad jeg vejer. Jeg har ligget meget stabilt på den samme vægt. Jeg ved bare rent videnskabeligt, er det bevist.
Jeg kan også se på min storesøster som ikke træner nær så meget som mig, men som tilgengæld vejer 20 kg mindre, har nemmere end mig ved at holde en høj fart.
Dejligt du kan blive inspireret!
Jeg overvejede også broløbet, men jeg nåede ikke at tilmelde mig inden, der blev udsolgt. Det må være en fantastisk udsigt, som kan være en god motivation.
Jeg har faktisk ikke mærket på min egen krop forskellen på løb i forhold, hvad jeg vejer. Jeg har ligget meget stabilt på den samme vægt. Jeg ved bare rent videnskabeligt, er det bevist.
Jeg kan også se på min storesøster som ikke træner nær så meget som mig, men som tilgengæld vejer 20 kg mindre, har nemmere end mig ved at holde en høj fart.
14 år23. februar 2010 kl. 15:55
Nu giver jeg det et sidste forsøg her på Madital:-)...dvs jeg taber det jeg skal tabe og kommer kun igen, for at vedligeholde....
Jeg ved de sidste 4 år on and off på Madital ikke har været forgæves - jeg bliver heldigvis klogere og klogere for hver gang. Jeg syntes jeg har fået et meget sundere forhold til mad end jeg nogen sinde har haft.
Jeg har dog løbende fulgt med i indlæggende, hvilket har givet mig helt utrolig meget inspiration og motivation.
Al den ærlighed og tillid folk udviser i indlæggene er jo bare det, der holder dette fantastiske forum og site kørende.
Jeg skriver også dette indlæg for at "sige højt" at jeg skal løbe marathon i år...bare for det er lidt mere bindende. Jeg ville så gerne løbe det under 4 timer, hvilket jeg ikke forventer i denne omgang da jeg er kommet for sent i gang. Det bliver næste år.
De bedste hilsner
Dandersen