#2 af brokke_bolle (slettet)
Torsdags vejning uge 6
Du læser en tråd i debat > vægttabbrokke_bolle (slettet)
re: Torsdags vejning uge 6
Bah, jeg har taget et halvt kilo på :( 69,3 sagde vægten.
Jeg har heller ikke været ret sej i sidste uge. Har ikke drukket nok, og har spist helt underligt. I gang igen!
Jeg har heller ikke været ret sej i sidste uge. Har ikke drukket nok, og har spist helt underligt. I gang igen!
14 år11. februar 2010 kl. 19:18
Noire (slettet)
*putter sig selv og Brokke bolle op på hesten igen*
14 år11. februar 2010 kl. 21:15
sommer75
Jeg jubler. 75,2 kg til morgen mod de 76,5 sidste torsdag.
Jeg har ikke tænkt så meget over hvad der er puttet i munden forstået på den måde jeg har ikke talt kalorier men er bevist om det jeg proppede i munden.
Udfordringen lægger i uge 7 altså næste uge for mig for der er vi i sommerhus og der hygger vi os med rødvin.
Motionen er ikke kommet op igen efter min svigerfars død. Energien til at sparke mig selv i træningscenteret har bare ikke været der SÅ det har været for nemt bare at "skulle en masse andet"
Men jeg er glad for vægten stille og roligt går nedad.
Jeg har ikke tænkt så meget over hvad der er puttet i munden forstået på den måde jeg har ikke talt kalorier men er bevist om det jeg proppede i munden.
Udfordringen lægger i uge 7 altså næste uge for mig for der er vi i sommerhus og der hygger vi os med rødvin.
Motionen er ikke kommet op igen efter min svigerfars død. Energien til at sparke mig selv i træningscenteret har bare ikke været der SÅ det har været for nemt bare at "skulle en masse andet"
Men jeg er glad for vægten stille og roligt går nedad.
14 år12. februar 2010 kl. 05:42
Spacy
Tillykkke Noire og Sommer75 det er super godt gået :-)
Til Brokke Bolle og mig selv vil jeg bare sige surt men sandt - kæmp videre :-)
Min vægt er 800 g - 0,8 kg HØJERE end sidste uge :-(
Øv øv øv, jeg fatter det bare ikke, synes jeg generelt gør det rigtige, selvom der da også ryger nogen dage ind med overindtag. Jeg kan dog mærke at min væskebalance svinger utrolig meget, så det er måske der noget af problemet ligger.
Til Brokke Bolle og mig selv vil jeg bare sige surt men sandt - kæmp videre :-)
Min vægt er 800 g - 0,8 kg HØJERE end sidste uge :-(
Øv øv øv, jeg fatter det bare ikke, synes jeg generelt gør det rigtige, selvom der da også ryger nogen dage ind med overindtag. Jeg kan dog mærke at min væskebalance svinger utrolig meget, så det er måske der noget af problemet ligger.
14 år12. februar 2010 kl. 09:32
Straight Edge (slettet)
Arg. Har taget et helt kilo på siden sidste uge :( Er gået fra 60,2 til 61,2 :'(
14 år12. februar 2010 kl. 10:57
Noire (slettet)
Ih øv, håber at det bare er væske, så det ryger hurtigt igen
14 år12. februar 2010 kl. 13:00
Mivsel (slettet)
jeg er endelig kommet i gang igen (eller min krop er) og jeg har smidt 600 gram :)
jubii!
jubii!
14 år12. februar 2010 kl. 17:56
bruger slettet
Hej alle
Jeg er ny her, lige startet, og jeg synes det er utroligt svært med indtastning af mad ved fx. en sammenkogt ret og lign. jeg sjusser mig så godt frem som muligt men syns det er svært. Nogen gode råd anyone?
Jeg er ny her, lige startet, og jeg synes det er utroligt svært med indtastning af mad ved fx. en sammenkogt ret og lign. jeg sjusser mig så godt frem som muligt men syns det er svært. Nogen gode råd anyone?
14 år13. februar 2010 kl. 11:24
Frandsen1987 (slettet)
Min vægt stod på 78,9 torsdag morgen. har altså tabt 300 g. siden sidste uge, og har nået 2. delmål som var at tabe mig 5 Kg.
Synes nu ikke ugen har været særlig god, og særligt ikke torsdag og fredag, men det kan jo først ses på vægten i næste uge, så jeg tager mig lige sammen indtil torsdag, så håber jeg ikke mine udskejelser kan ses.
Til Snuller. Under mad kan du taste en opskrift, når du har tastet dem ligger de gemt under dig, så taster du bare ind, hvilken mængde af hele opskriften du har spist. Så er det ikke så besværligt :=)
Synes nu ikke ugen har været særlig god, og særligt ikke torsdag og fredag, men det kan jo først ses på vægten i næste uge, så jeg tager mig lige sammen indtil torsdag, så håber jeg ikke mine udskejelser kan ses.
Til Snuller. Under mad kan du taste en opskrift, når du har tastet dem ligger de gemt under dig, så taster du bare ind, hvilken mængde af hele opskriften du har spist. Så er det ikke så besværligt :=)
14 år13. februar 2010 kl. 12:51
Jeg har tabt 600 og med tanke på at jeg har været ude og spise 3 retters menu, været på burger king og holdt 1½ års middag med min kæreste er jeg egenligt ret tilfreds :).
så nu har jeg tabt 2,7 kilo siden den 16 januar.
Hvordan er det gået for jer ???