#1 af burdeikke (slettet)
Kan Ikke Finde Ud Af Det!
Du læser en tråd i debat > vægttabburdeikke (slettet)
Kan Ikke Finde Ud Af Det!
Øv øv øv! Jeg har tidligere tabt mig 20 kg, stabiliseret vægten og kan nu mærke det begynder at gå den forkerte vej. Efter et længerevarende forhold har jeg taget lidt på igen, og det må og skal altså af! Problemet er bare jeg ikke kan huske hvordan man gør! Jeg træner cirka 3 timers dans eller danceaerobic dagligt, så det er vigtigt at min energi er min 1. priortet, da det også er en del af mit job! Men kanmærke at ligeså snart jeg holder mig på under 2000 kcal om dagen, så forsvinder min energi og kroppen hungrer efter mere... Da jeg tabte mig var det ikke et problem. Der synes jeg kroppen hjalp mig helt vildt meget, men nu er det som om den kæmper imod. hvordan gør man??? Hvad spiser I fx i løbet af en dag? Det skal ikke være psyko, De skal bare af inden sommer...
14 år11. februar 2010 kl. 07:32
SiriS (slettet)
re: Kan Ikke Finde Ud Af Det!
Kig på din energifordeling, og sørg for at få protein og kulhydrat nok til alle måltider, ud med tomme kalorier og ind med vitaminer. Huske det er vinter, og det manglende lys tager også noget energi. Sov nok! Flere, små måltider, planlæg evt. hele dagen og sørg for at have sunde snacks på dig, så du kan holde energien oppe. Mere protein giver større forbrænding, tjeck evt. 'proteinkuren', Dr. Slank (Google). Du får jo motion nok!
Men vigtigst er at du er tålmodig og lader det tage den tid det tager.
Men vigtigst er at du er tålmodig og lader det tage den tid det tager.
14 år11. februar 2010 kl. 08:35