#2 af Kirsten P (slettet)
Projekt lækker til april?
Du læser en tråd i debat > vægttabKirsten P (slettet)
re: Projekt lækker til april?
ja jeg vil egntlig godt være med, selvom jeg ikke har den store tiltro, for som jeg tidligere har skrevet er min vægttab gået i stå, og jeg synes ikke jeg gør noget forkert.
Min store motivation er at jeg har sølvbryllup i nov. der skulle jeg gerne have tabt de sidste 10 kg, men lad os bare se hvor smækker vi kan blive til april
Jeg er åben for hvad dag der skal være vejedag.
Hvornår går vi i gang?
Min store motivation er at jeg har sølvbryllup i nov. der skulle jeg gerne have tabt de sidste 10 kg, men lad os bare se hvor smækker vi kan blive til april
Jeg er åben for hvad dag der skal være vejedag.
Hvornår går vi i gang?
18 år10. februar 2006 kl. 16:02
qui (slettet)
Ja den er jeg også klar på.
Motivationen.. tja, få tabt mig de kg så jeg selv kan blive tilfreds og så lækker ud i bikini når sommeren kommer og mon ikke hesten også bliver glad for at slæbe rundt på færre kg :)
Motivationen.. tja, få tabt mig de kg så jeg selv kan blive tilfreds og så lækker ud i bikini når sommeren kommer og mon ikke hesten også bliver glad for at slæbe rundt på færre kg :)
18 år10. februar 2006 kl. 16:43
bruger slettet
Ja, jeg er helt sikkert med. Jeg gider ikke slæbe rundt på de tre sidste kilo mere - det har jeg gjort alt, alt for længe. Der skal ske noget nu, for de sidste 3 uger har jeg kun tabt 400g tilsammen! Og jeg gider heller ikke være på skrump mere - jeg synes man kan blive lidt nedtrykt nogle gange af at være i kalorieunderskud hele tiden... har i andre lagt mærke til lignende?
18 år10. februar 2006 kl. 21:59
Kirsten P (slettet)
Hej Muldebeerg . Bestemmer du ikke bare hvad dag vi vejes, elles risikere det vel bare at løbe ud i sandet.
18 år11. februar 2006 kl. 10:48
Kirsten P (slettet)
Hej Muldebeerg . Bestemmer du ikke bare hvad dag vi vejes, ellers risikere det vel bare at løbe ud i sandet.
18 år11. februar 2006 kl. 10:48
Baby (slettet)
re: re: Projekt lækker til april?
Jeg er også med -selvom min vægt i de to sidste uger er gået op og ned som en rutchebane - mest op i dag (!)
Min motivation er min søns konfirmation d. 30-4 - jeg vil SÅ gerne veje 60 kg til den tid.
Jeg har været i gang længe med projekt " nå 60 kg inden konfirmationen" og vejer og måler mig om mandagen.
Hilsen
baby
Min motivation er min søns konfirmation d. 30-4 - jeg vil SÅ gerne veje 60 kg til den tid.
Jeg har været i gang længe med projekt " nå 60 kg inden konfirmationen" og vejer og måler mig om mandagen.
Hilsen
baby
18 år11. februar 2006 kl. 10:58
Anonym
Hejsa Muldebeerg
Jo da, lad os få lidt skub i vægttabet sammen , jeg er med på det, jeg har ikke lige noget bestemt jeg skal til som sådanne, men kunne da godt tænke mig og have en badedragt på til sommer uden og se for tyk ud.
så jeg er med .
Knuser fra Birgitte.
Jo da, lad os få lidt skub i vægttabet sammen , jeg er med på det, jeg har ikke lige noget bestemt jeg skal til som sådanne, men kunne da godt tænke mig og have en badedragt på til sommer uden og se for tyk ud.
så jeg er med .
Knuser fra Birgitte.
18 år11. februar 2006 kl. 13:30
Muldebeerg
re: re: Projekt lækker til april?
Jamen altså, hvor dejligt at se, at I er klar på en udfordring... Ja, men hvad med så at sige, at vi har fast vejedag om torsdagen, -så godt som det nu passer? Vi kan da aftale, at torsdag er den dag vi registrerer det herinde på forummet, kan vi ikke?
Jeg vil foreslå, at den første der skriver, laver en tråd der hedder "Torsdagsvejning", og så kan vi andre svare i den. Ellers vælter vi lige pludselig i tråde, ikke sandt...
Jeg er så småt startet i dag, lørdag. Det hedder 0 slik, chokolade og chips, i første omgang i en uge, og så må vi se, hvad jeg finder ud af bagefter...Er I klar....??Klar parat start, så er Projekt lækker til april, sat igang...(start bare mandag, for Jer der ikke har så tossede arb.tider, som jeg).
Knus fra Muldebeerg, der er på arbejde indtil tirsdag aften. ,o)
Jeg vil foreslå, at den første der skriver, laver en tråd der hedder "Torsdagsvejning", og så kan vi andre svare i den. Ellers vælter vi lige pludselig i tråde, ikke sandt...
Jeg er så småt startet i dag, lørdag. Det hedder 0 slik, chokolade og chips, i første omgang i en uge, og så må vi se, hvad jeg finder ud af bagefter...Er I klar....??Klar parat start, så er Projekt lækker til april, sat igang...(start bare mandag, for Jer der ikke har så tossede arb.tider, som jeg).
Knus fra Muldebeerg, der er på arbejde indtil tirsdag aften. ,o)
18 år11. februar 2006 kl. 18:40
Ja, jeg ved godt der ikke er længe til april, så egentligt ville jeg kalde det "Projekt smækker lækker til maj", MEN nu ligger det sådan at jeg skal nogle ting i april, hvor jeg gerne ville ha' tabt mig lidt inden.
Derfor: Er der nogen af Jer der er med på at vi nu tager os selv og hinanden i nakken, så vi kan få bugt med de pokkers kilo?
Min motivation skal blandt være, at jeg skal til 50 års fødselsdag hos svigermor den 8. april. Derudover skal jeg til fest hos mit arbejde den 6. april. Det er en meget speciel fest, da det er en "nedlukningsfest", forstået på den måde, at jeg har været udstationeret til et midlertidigt sted,som vi åbnede i august 05 og som vi nu skal ha' lukket helt og aldeles ned. Der kommer alle de kolleger, jeg har arbejdet med siden starten, og det er kolleger fra hele landet, som jeg ikke før har arbejdet med, eller i hvert fald ikke arb. med til daglig. Det KUNNE da være skønt, hvis jeg bare havde smidt et par kg. eller 3 til sådan et gensyn, synes I ikke?
Håber nogen af Jer er med...Jeg er klar på en ugentlig vægtstatus, hvis I vil være med. Om det skal være fredagsstatus som tidligere eller lign, det bestemmer i. (Jeg er dog rimelig svingende med hvilke dage jeg kan veje mig pga. arbejdet)..
Ja, det var bare en lille udfordring, er I med?
Knus fra Muldebeerg