Hejsa
ja, jeg er også frisk på lidt mere gang i den herinde.
Jeg er 38 bosat i det nordlige jylland med yngre kæreste og 1 hjemmeboende barn, som skla konfirmeres. ( Har en søn mere på knap 20)
Kæresten læser til lærer, og jeg er ny førtidspensionist pga arbejdsskade.
Min tid går bl.a med motion, musik, strik ( til min hjemmeside) prøver på at læse ( ikke nemt uden korttidshukommelse) Og så surfer jeg en del på nettet.
Vi har hund og en stak katte og bor på et gammelt faldefærdigt nedlagt landbrug - men der skal nok komme bedre tider, tror vi :-)
Hilsen
Baby
#2 af Baby (slettet)
Jeg er ny på dette forum, og har læst mig til at der er lidt stille herinde. HVad om vi får lidt mere gang i den.?
En ting er at skrive, hjælpe og støtte mht at tabe sig, da det jo er det vi er her for, men hvad med at skrive lidt mere om os selv.. Fortælle hvad vi laver på arbejde og i fritiden og den slags.
Det kan jo nogle gange gøre folk klogere eller inspirere til at prøve noget nyt.
Og hvad med at dele gode fedtfattige opskrifter?
Jeg vil gerne starte. Jeg bor i Østjylland sammen med min kæreste. Har et dejligt job hvor jeg arbejder med dyr og mennesker, men desværre er det ikke så aktivt(motionsmæssigt) .
Jeg prøver at komme ud at løbe så tit som muligt og går til ridning en gang om ugen. Desværre er overskuddet bare ikke så stort til motion efter en arb. dag på 9 timer.. (8-17)
Håber de fleste som er aktive herinde skriver i denne tråd, så kan vi samtidig få et overblik over hvem der er her :)
MVH Qui