Tak for jeres svar... hesten er kommet hjem, nu skal jeg bare HELT op på den
Du læser en tråd i debat > vægttabcmf
re: Tak for jeres svar... hesten er kommet hjem, nu skal jeg bare HELT op på den
Hej Marianne.
Jeg har stor forståelse og sympati for, at du ønsker dig et barn. Jeg valgte selv en løsning på min barnløshed, der ligner lidt de overvejelser, du har. Kan også sagtens sætte mig ind i, at motivationen for at tabe dig bliver styrket pga. ønsket. Sjovt nok så var det også den motivator, som fik mig til at holde op med at ryge, hvilket ellers var et håbløst projekt for mig. Men alene risikoen for, at fertiliteten blev nedsat fik min viljestyrke sat igennem.
Jeg fik mit barn og jeg ryger ikke! Bevarres...jeg tog 8-10 kilo på. Men vejet imod guldklumpen.....I øvrigt er jeg jo ved at smide de kilo nu.
Jeg ønsker dig al mulig held både med kiloene og med baby-projektet.
Jeg har stor forståelse og sympati for, at du ønsker dig et barn. Jeg valgte selv en løsning på min barnløshed, der ligner lidt de overvejelser, du har. Kan også sagtens sætte mig ind i, at motivationen for at tabe dig bliver styrket pga. ønsket. Sjovt nok så var det også den motivator, som fik mig til at holde op med at ryge, hvilket ellers var et håbløst projekt for mig. Men alene risikoen for, at fertiliteten blev nedsat fik min viljestyrke sat igennem.
Jeg fik mit barn og jeg ryger ikke! Bevarres...jeg tog 8-10 kilo på. Men vejet imod guldklumpen.....I øvrigt er jeg jo ved at smide de kilo nu.
Jeg ønsker dig al mulig held både med kiloene og med baby-projektet.
18 år10. februar 2006 kl. 10:07
snartslank (slettet)
re: Tak for jeres svar... hesten er kommet hjem, nu skal jeg bare HELT op på den
Tillykke.
Hvor er det dejligt at du igen har fanget hesten.
Sjovt med den skridttæller - der er nu noget motiverende over sådan en. Jeg havde selv fundet min frem igår- 8982 skridt var det blevet til. Jeg har været hjemme fra jobbet hele ugen - dårlig hals og ingen stemme. Det at holde sengen og stor grad af kedsomhed er ikke just fremmende for motivationen, Men nu er jeg også på vej. STORT HELD OG LYKKE TIL DIG - og må viljen være med dig.
Knus snartslank
Hvor er det dejligt at du igen har fanget hesten.
Sjovt med den skridttæller - der er nu noget motiverende over sådan en. Jeg havde selv fundet min frem igår- 8982 skridt var det blevet til. Jeg har været hjemme fra jobbet hele ugen - dårlig hals og ingen stemme. Det at holde sengen og stor grad af kedsomhed er ikke just fremmende for motivationen, Men nu er jeg også på vej. STORT HELD OG LYKKE TIL DIG - og må viljen være med dig.
Knus snartslank
18 år10. februar 2006 kl. 12:11
Jeg fik en god idé i forgårs, jeg skrev en seddel og satte den op på skabet i køkkenet. Og der står bla.
Hvorfor vil du åbne skabslågen/køleskabet?
Er du virkelig sulten lige nu?
Er du sikker på du ikke er tørstig i stedet?
Hvordan er dit humør lige nu?
osv. og så slutter jeg af med..... "Du kan sagtens lave noget mere fornuftigt end at spise lige nu"
Og jeg tænker endda over de spørgsmål, selv til mine hovedmåltider. Og jeg har da overholdt mine point igår og allerede planlagt hele dagens måltider idag også.
Jeg har også taget min skridttæller på for at se hvor meget jeg egentlig går på en dag. I går var det ikke nok kun 6353 skridt. Jeg håber jeg kan forbedre det lidt idag.
Jeg har også taget mig en anden beslutning. Min kæreste ved jo ikke helt om han vil have børn, han hælder mest til idéen om IKKE at blive far. Vi bor ikke sammen endnu. Så nu har jeg undersøgt hvor meget det koster at blive insemineret (jeg ved godt dette nok giver en del skriverier men bær over med mig). Jeg har selvfølgelig stadig håbet at kæresten giver sig og vil være far til mine børn. Men nu vil det vigtige i de brochurer jeg har læst står der at klinikkerne helst ser man ikke er for overvægtig. Og mit BMI i øjeblikket viser 31 *suk* så nu har jeg en stor motivation på det område. Jeg skal tabe mig mindst 10 kg endnu og gerne 15, inden for en rimelig tid. Så hvis kæresten beslutter sig for stadig ikke at ville have børn, så er jeg godt på ved mod målet at kunne blive insemineret. Pengene skal jo selvfølgelig også være der, men helbreddet kommet først. Og der er jo også en masse tanker der skal sættes ordentligt på plads i hovedet. Men som I nok kan se, er det at blive mor, min drøm i livet, og jeg vil gøre næsten hvad som helst.
Nå men det var vidst nok her op imod weekenden.
Knuz fra Marianne