et lille tip til dem med tynde kærester/mænd

Du læser en tråd i debat > vægttab

et lille tip til dem med tynde kærester/mænd
hej med jer
jeg har som sikkert mange af en rigtig tynd kæreste som kan spise alt hvad han vil.
da jeg så gik på kur har jeg begrænset hans madvaner en del(aldrig på mcdonalds, pizza osv.)
men en lille ting som han måske bliver glad for kan være hvis han stadig kan spise alt det slik han vil. han skal bare kun købe det som jeg ikke kan lide så jeg ikke bliver fristet. jeg kan bl.a. ikke lide nødder, nougat og de der M&M's med peanuts i. Så han spiser alt det som jeg ikke kan lide. det virker for mig og jeg får ikke en sur og muggen kæreste om aftenen :)
14 år7. februar 2010 kl. 18:18
re: et lille tip til dem med tynde kærester/mænd
Hehe hvor smart :-)

Her i huset er det mest min mand der handler ind, og jeg har fået ham overtalt til , at når han skal guffe, så gør han det på vej hjem.....så nu finder jeg ofte slikpapir øverst i skraldespanden ;-)

Jeg har dog den aftale med mig selv, at jeg gerne må guffe om fredagen. Så køber jeg EN ting til mig selv, fx. 1 lille mørk guldbarre, en lille pose lakridser eller lignende. jeg køber i hvert fald altid noget af det, som jeg ved jeg ikke kan spise så meget af. Lysten bliver styret uden at det går for vidt.

Vh Karin
14 år7. februar 2010 kl. 19:04
jeg har sagt til min mand at han godt må spise slik men han skal ikke fortælle mig om det, så han spiser slik i bilen når han er på arbejde. og som jeg siger til ham at når jeg ikke ved at han spiser slik, så bliver jeg ikke fristet...også kan mig og børnene hygge med frugtsalat om aften....
14 år7. februar 2010 kl. 20:21
Det problem er ikke så stort hjemme hos mig. Jeg vil ikke sige at min mand kan tåle alt, men han går ikke som sådan amok med IKKE at spise guf. Men hans favorit er chips - og det er den kedelige slags. Dvs. chips med salt. Jeg er mere til dem med barbecue. Men i det hele taget har jeg slet ikke svært ved at holde mig fra chips. Min store last er chokolade og det spiser han ikke ;-)
14 år8. februar 2010 kl. 14:15

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });