Hej Marianne.
Godt at høre jeg ikke er ene om ikke at kunne få fod i egen stigbøjle.
Jeg forstår ikke at jeg ikke kan tage mig sammen. Jeg har rygrad som en vandmand (ingen) Det driver mig til vandvid. Om 5 uger skal jeg have mit maveskind skåret til i rette størelse efter en stor graviditet. Synes selv det ville være fint at tabe 5 kilo inden da, når nu jeg har chancen for at få en fin fin mave - men.......... Måske vi kan støtte hinanden? Jeg kan mærke dette forum er godt - føler det hjælper mig når jeg skal stå til regneskab - Jeg har holdt mig væk fra WW siden uge 1 fordi jeg ikke kan få gang i mit vægttab - hvor vattet!!
Jeg håber indeligt vi får styr på vægten ( og vores spisetrang)
knus snartslank
#2 af snartslank (slettet)
Ja det er længe siden jeg har skrevet herinde, det var kun de 2 første uger der gik godt, og siden er det gået knap så godt. Jeg kan simpelthen ikke finde gesten til at følge weightwatchers programmet lige nu. Jeg synes stadig det er et kanon godt program, og jeg følger det da også hver eneste dag. Lige indtil efter aftensmaden, der bliver jeg totalt slikslulten og kan slet ikke styre mig. Så nu har jeg taget det skridt at der slet ikke findes noget som helst slik i mit hjem. Hvis jeg skal falde i bliver det i rigtig mad.
Jeg kan også meget bedre styre mig når jeg er sammen med min kæreste, så har jeg slet ingen problemer. Det er når jeg er alene. Og jeg ved jo godt, at det kun er mig selv det går ud over. Og jeg bonker da også mig selv rigtig meget (selvom det ikke hjælper spor). Som dr. Phil plejer at sprøge: "Virker det for dig?" ... Og NEJ det virker ikke spor.
Idag tror jeg at jeg kan holde mine point. Jeg har i hvert fald planlagt hele dagens måltider, + at kæresten kommer til aftensmad. Og jeg har også planlagt nogle af de restende dage af ugen hvad aftensmad angår. Morgenmad og frokost er jo næsten det samme hver dag alligevel. Og det er mellemmåltiderne også.
Jeg kæmper med at drikke nok vand. Jeg får drukket nok i 2-3 dage i træk, og så er det som om det glipper igen. Og det kan ses på vægten, for så sker der ikke spor.
Og så hjælper det jo heller ikke, at jeg stadig kæmper mod mine "julekilo", det er godt nok trælst. Men jo før jeg får taget mig rigtig grundigt sammen, jo bedre. Jeg tror jeg vil til at skrive herinde noget oftere, så får jeg trods alt luft for alle mine tanker, og får lidt mere styr på hvad jeg skal gøre, når jeg skriver det ned.
Tak fordi I ville læse. Håber I har det godt.
Knuz Marianne