Hvad er Jeres mål?

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hvad er Jeres mål?
Bogstaveligt talt.

Jeg har lige oprette en bruger herinde, hvor mit ønske er, at komme til at veje omkring 56 over 4 uger. Min vægt er i dag 58.7. Mit mål er egentligt at være sommerklar i god tid. :)

Jeg tog så i dag mine mål, men jeg aner ikke hvad normale, mål er?

Mit lår er 56
Min hofte er 95
Min talje er 65

Hvad er Jeres mål??
14 år1. februar 2010 kl. 12:33
re: Hvad er Jeres mål?
Jeg vil gerne veje 55 kilo, og jeg har helt indtil sidst i april. Det er mest på grund af en fest, hvor jeg gerne vil se lidt pæn ud. Har desværre ikke noget målebånd, men vil altså prøve at skaffe et! Indtil videre vejer jeg 60 kilo, og det er alt for meget. Specielt fordi jeg er en smule spinkelt bygget, og så har jeg bare lige siden min barndom spist fuldstændig uhæmmet. Nu er jeg så nået til et punkt, hvor jeg har alt for meget kropsfedt.. OG DET SKAL VÆK! :)

Så jeg er ikke anoretiker, eller noget. Selvom mange tror det - bare fordi man er under 18?
Det er seriøst min rigtige vægt, og jeg vil gerne ned på 55. Det vejede jeg sidste år (og jeg er ikke vokset i højden), og der følte jeg mig faktisk rigtig pæn. Hverken for tynd eller tyk :)
Derfor skal jeg have tabt mig 5 kilo, og jeg starter lige med at skære ned (meget lidt ned) på slik og cola!
14 år1. februar 2010 kl. 23:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });