Det var så januar måned...

Du læser en tråd i debat > vægttab

Det var så januar måned...
Ja, så er årets første måned gået. Og den er ikke gået helt efter planen.

Jeg kan ikke klage over vægttabet - ca. 3 kg. er jo fint nok. Men de sidste par uger har den stået stille. Det skyldes primært, at jeg har haft en masse overarbejde (jeg har arbejdet 90 timer i denne uge!). Jeg kan simpelthen ikke overkomme at tænke på, hvad jeg spiser og samtidig få dyrket motion, når jeg har så travlt.

Jeg håber, at tingene normaliseres om et par uger, så jeg kan få det hele til at hænge bedre sammen. Jeg giver i hvert fald ikke op! Men det er lidt træls at have ambitionerne og motivationen og så ikke have mulighederne...

Nå, det var bare en lille status - det er ikke helt skidt, men heller ikke helt godt. Hvordan med jer andre, der startede efter nytår, er jeres januar gået godt?
14 år31. januar 2010 kl. 18:41
re: Det var så januar måned...
ja det er ikke let, når tiden ikke er der. men du må holde i og ikke miste modet, så skal det nok rette sig, når du får mere tid.

min januarmåned har været god og dårlig. har tabt 2,6 kg. hvilket er rigtig skønt, jeg er begyndt at træne og det er jeg rigtig stolt af. men det har været hårdt og jeg har været inde i en streng periode, men nu er jeg tilbage på sporet og regner med at første måned er værst, det syntes jeg at kunne huske fra tidligere.
jeg har ikke drukket alkohol siden nytårsaften, så det er en måned uden spiritus, det er jeg glad for.
glæder mig til at tage hul på feb. og smide endnu flere kilo (:
14 år31. januar 2010 kl. 18:58
Min januar måned og start på vægttab er gået rigtig godt. Jeg har tabt mig 3,6 kg. siden 2. januar så det er jeg rigtig glad for.
Motivationen er der og har egentligt været der hele tiden, så det er super fedt. Med hensyn til træning har jeg også været motiveret for at komme afsted. Det er meget få gange jeg, har tænkt "jeg gider ikke ned og træne i dag" så det er vildt fedt. Igår havde jeg været til spinning 15 gange siden 2. januar, så det er jeg vildt stolt af. Førhen har jeg måske fået taget mig sammen til at komme afsted to gange om ugen og der har også ofte været uger, hvor jeg ikke har været afsted.

Det skal dog siges at jeg har haft rigtig god tid til at træne i denne måned, det har jeg udnyttet mig af. Så er ikke sikkert, at jeg kan fortsætte med at træne så meget.

Håber bare motivationen holder også ind i februar.

Held og lykke til jer allesammen :)
14 år31. januar 2010 kl. 19:08
min januar måned herinde startede d. 15.

tabte 2 kg, men så blev min krop oprørsk og tog noget af det på igen, og nu går det bare super langsomt, men det går da.

Så længe det går i den rigtige retning må jeg stille mig tilfreds
14 år31. januar 2010 kl. 20:36
Jeg har tabt 6,9 kg siden den 12 januar! :)
Det er jeg lykkelig over.. Er kun 100 gram fra mit første mål som er -7 kg inden den 1. februar..
14 år31. januar 2010 kl. 21:41
Jeg er først startet herinde idag, for januar er bare gået så dårligt!
Kan nævne mindst tre gange hos bageren, og jeg har taget to kilo på. Nu lover jeg mig selv, at jeg ikke spiser usundt mere!

Jeg håber at det hjælper lidt, at starte på madital.dk! For da jeg tastede alt hvad jeg havde spist i dag ind, så åbnede det godt nok mine øjne. Jeg bliver nødt til at tabe mig, inden en stor fest d. 20 februar!
14 år31. januar 2010 kl. 23:36
Så håber jeg at madital kan hjælpe dig, det er ihvertfald et rigtig godt redskab der gør det hele noget lettere - og som virkelig lærer en en ting eller to om ens kost :)
14 år1. februar 2010 kl. 06:44
Heller ikke her er det gået efter planen, Jeg er nemlig tilbage ved udgangspunktet 69,5 kg.

14 år1. februar 2010 kl. 15:58
Så må man da håbe på at februar bliver en frisk start. Det gør jeg ihvertfald! :)
14 år1. februar 2010 kl. 23:18

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });