Ny i forummet

Du læser en tråd i debat > vægttab

Ny i forummet
Hej Alle
Jeg har født for en måned siden og har brug for llidt opmuntring til at spise sundt. Jeg har spist meget sundt under graviditeten pga glukose intolerence, så jeg har tabt mig fra 81 før jeg blev gravid til 75 kilo efter jeg har født. . Nu har jeg brug for at spise almindelig sund mad, så skulle amningen hjælpe mig til at blive normalvægtig.

Jeg fornemmer at her er lidt stille - men jeg vil gerne være med til at skabe lidt liv i debatten.
18 år3. februar 2006 kl. 18:46
re: Ny i forummet
Hejsa Asta Elise!

Velkommen til Forummet. Ja, der er desværre rigtigt stille herinde og det har der været i lang tid, -men lad os endelig se, om vi kan få lidt liv i det igen...-det ville være rart.
det er da flot at du allerede er nede på 75 kg., -du må jo spørge løs, hvis du skal ha' nogle gode råd til kosten, -jeg er sikker på der nok er nogen der kan give dig svar.. ;o)

Held og lykke med det, hvor meget ønsker du at tabe dig og dyrker du motion til hverdag?

Masser af hilsner fra Muldebeerg
18 år4. februar 2006 kl. 02:23
Hov forresten..
tillykke med din lille datter :o) Det glemte jeg jo helt at sige.. *ss*
18 år4. februar 2006 kl. 02:24
re: Hov forresten..
Hej Asta Elise (skønt navn!),
Også både velkommen hertil og tillykke med guldklumpen herfra.
Held med de sidste kilo.
Mvh.
cmf
18 år4. februar 2006 kl. 09:09
re: Ny i forummet
Jeg vil da også lige sige velkommen til. Jeg har været herinde længe, men har været tavs et godt stykke tid.

Tillykke med guldklumpen som de andre siger. (jeg er virkelig misundelig på dig - det er min egen store drøm at blive mor engang - forhåbentlig om ikke så længe)

Hilsen

Marianne
18 år7. februar 2006 kl. 15:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });