Vægttabsforsøg hvor man tjener lidt penge...

Du læser en tråd i debat > vægttab

Vægttabsforsøg hvor man tjener lidt penge...
Hey Alle,

Jeg så lige et indlæg på forsoegsperson.
De søger kvinder til et vægttabsforsoeg, hvor de vil undersøge om det gør en forskel i vægttabet om der i diætten bliver taget hensyn til menstruationscyklussen.

Man skal have en BMI på min 27, være ml 18-40 år og en masse andre ting, som i kan læse på siden.

Man får kost og motionsvejledning. Derudover får man et honorar på 700 kr (skattepligtigt)...Det er ikke en dårlig deal.

Forsøget foregår på Frederiksberg.

Jeg har ikke selv ringet da jeg falder udenfor kategori pga mit BMI ellers havde jeg helt klart gjort det. Jeg ved derfor heller ikke om de stadig mangler testpersoner. Opslaget er fra d. 20. januar.

Se evt link

(et forældet link til forsoegsperson.dk er blevet fjernet)
14 år30. januar 2010 kl. 19:23

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });